Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er det denne mannen skal bestille til Elaine, og hva er det som skiller han fra vanlige selgere?

post-111334-1248557451_thumb.jpg

han skal bestille en penn til Mr Pitt for Elaine. (Rollermac 2000?) Han vil også ha telefonnummeret til Elaine for å si i fra når han har fått tak i den. Når har da har egenhendig har dratt for å hente pennen, inkludert en krangel med lagersjefen, og får vite at Elaine har kjøpt pennen et annet sted, får han en date med Elaine som kompensasjon. (Noe som antakligvis var målet fra starten av) Noe sånt??:)

Lenke til kommentar
Jeg tar en jeg! Episoden jeg tenker på omhandler eldreomsorg. Hva er det som er så spesielt med Elaines tildelte "gamling"? Bonus: Hva skjer når Newman og Kramer prøver å selge platene til "gamlingen" til Jerry?

Den eldre damen har en meget stor utvekst som er en struma (Goiter). Dette får nesten Elaine til å kaste opp. Hun klarer å holde koken og etter samtaler viser det seg at damen var elskeren til Ghandi.

Da Kramer og Newman skal prøve å selge samlingen så får de ikke prisen de vil ha og Kramer "beordrer" Newman til å si det han vil og det ender med at plateselgeren klikker og kaster dem ut av butikken. Flere av platene blir så ødelagt og gutta får ikke cashen de var ute etter.

Vet at dette er rett så tar en ny en... men må tenke ut en nøtt (PS! har ikke lest denne tråden på minst 2 år så ikke skyt meg om det er spm som er tatt før).

Lenke til kommentar

I episoden der Jerry dater Miss Rhode Island møter de to hverandre på Yankee stadium. Miss Rhode Island er på Baseball kampen sammen med to andre misser for å promotere Miss America som skal avholdes i Atlantic City den påfølgende helgen.

20829_l.jpg

Spm mitt er:

Hvilke to andre stater var det som fulgte med Miss Rhode Island inn på Yankee stadium ?

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...