Benbjo Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Skal vi se. Kommer på disse tilfellene: Kramer får penger for å stå i politilineup når gjenger er på politihuset for å få en jente George skal ut med tegnet av en sånn polititegner fyr. I samme episode gjør han det igjen. Denne gangen blir han pekt ut av en uteligger som er sur på Kramer fordi Kramer gav han mat i tupperware, men kramer ville ha tupperwaren tilbake. Det ville ikke uteliggeren gi ham, så Kramer tok tupperwaren med makt (?). I siste episode der hele gjengen blir kastet i fengsel pga brudd på "The good sameritan law". Regner dette som en gang selv om rettssaken osv går over 2 episoder. En kort scene i episoden The Scofflaw der en politiman feilaktig tror at Kramer kalte han for "pig", men i virkeligheten kalte Kramer en "litterbug" for pig. Så det blir 3 eller 4 ganger avhengig om man regner med den episoden med politilineup som 1 eller 2 ganger. Teller her ikke med episoder med tilbakeblikk. Har jeg glemt noen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Blir også fengslett for hallikk-virksomhet,samt etterforskes for mord i LA. Men du ska få neste oppgave. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hvorfor blir kjæresten til Elaine sur når han blir blacklistet på en kinesisk restaurant på grunn av henne? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvorfor blir kjæresten til Elaine sur når han blir blacklistet på en kinesisk restaurant på grunn av henne? Kjæresten hennes er kommunist. Faren hans, også kommunist, satt på Hop Sing (restauranten) når han var arbeidledig/ i streik. (tror jeg:)) Lenke til kommentar
osmano Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 "War, what is it god for" (War & Piece) du tenker på? I så fall så var det ikke forfatterens bok, men at War & Piece av Dostojevski egentlig skulle hete "War, what is it god for". Dette påstod Jerry ovenfor Elaine tidligere i episoden. Sorry, men det var Tolstoi som skrev "War and Peace" Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hehe, Tolstoi ja. Samma det en russer hvertfall. Men du har forøverig rett angående spørsmålet mitt. Din tur. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 I episoden "The bizarro Jerry" møter vi Jerry, George, Kramer og Newmans motsatte karakterer. Hva heter de? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kevin, Feldman og Gene. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Walnuts eller Benbjo, post ny ! Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hva slags drikk vet ikke Jerry at det er koffein i? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hva slags drikk vet ikke Jerry at det er koffein i? Morning Thunder (te)......? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Seinfeld har 20. jubileum denne mnd , grattis til denne klassikern ! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Seinfeld har 20. jubileum denne mnd , grattis til denne klassikern ! Stemmer i! Good news, bad news ble vist første gang 5/7-89. Ny flaggdag? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Kan ikke noen se og bekrefte Morning Thunder Te er riktig, og så få opp et nytt spørsmål. Quizen må ikke dø ut Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Bare fortsett du, SuperSkunk. Vi orker ikke vente lenger. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Ok. George fant ut at han hadde glemt noe i 2. klasse(om jeg husker riktig) etter han sluttet å ha sex. Hva var det?? Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ok. George fant ut at han hadde glemt noe i 2. klasse(om jeg husker riktig) etter han sluttet å ha sex. Hva var det?? Den episoden husker jeg.... tror det var brillene sine Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg tror ikke det er riktig. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg tror ikke det er riktig. Visst det ikke var brillene tror jeg det må ha vært et eller annet med tennene, strengen eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå