AlexGM Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tenker du på at det tar en evighet før varmtvannet kommer? Når elaine skal bo der mens jerry er ute av byen på standup show, så nevner han ihvertfall at hun kan gjøre unna all shoppingen sin mens hun venter på at varmtvannet kommer:) Vet ikke om det er den du mener Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 ja, det var varmtvannrt jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) En lett en for å komme i gang igjen: Hvilken kjent figur portretterer Seinfeld Sr. når han går til Cadillacen sin i en velkjent avsluttningssekvens? Endret 23. juni 2009 av Skurupu Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Selvsagt Hva skjer her? (merk: Bildet er ikke tatt fra en seinfeld episode, men bildet burde generere en tankerekke som fører dere til det riktige svaret ) Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kramer og en bilselger tar en bil for en prøvetur og ser hvor langt de kommer uten og fylle bensin? Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Greier ikke og komme på ett nytt spørsmål.. Next! xD Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva går newmans og Kramers idè ut på når de bestemmer seg for å benytte seg av hjemløse som arbeidskraft? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 De skal trekke rickshaws rundt på Manhattan. Jeg legger meg nå, oppgaven er fri. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 "mind your pace, boy. chop, chop! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 hvorfor ble Kramer puttet i en sekk og kastet på elva? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjæresten hans, som har tilknytninger til mafiaen, trudde Kramer var død. Egentlig sov han bare veldig godt. Han hadde ikke sovet på lenge og var forferdelig trøtt, og sovnet oppå dama så hun ikke kunne røre seg. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ser ut som det har stoppa her, fin sommer, for varmt for folk kansje.. I en av episodene refereres det også til en fin sommer, om den faktisk ble fin eller ikke er en annen diskusjon men - hvilken sommer er det jeg tenker på? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hva er det The Drake får i gave av gjengen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå