Atald Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Båser med vegger som går helt ned til gulvet og helt opp til taket. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Helt opp til taket, trur jeg aldri nevnes, men han vil senke dørene helt ned til gulvet, det stemmer det. Din tur. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vel, okei, mente å huske at han ville ha de helt uten åpninger. Da Kramer og Poppie hadde sin egen pizzarestaurant, hvilken ingrediens vil Kramer ha på pizzaen til Poppies voldsomme protester? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Haha, var veldig usikker på den. Bakhodet mitt har alle svarene. Neste: Hvorfor blir George sur når daten hans gir Elaine en Big Salad? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Fordi det er George som har betalt for den, men daten hans tar all "æren" for det. George føler han fortjener "æren" siden det er han som har betalt. Edit: Jeg stikker ut nå, så hvis det er rett kan hvemsomhelst ta neste. Endret 5. juni 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hvorfor blir Kramer bannet fra Joe's fruit store? Endret 5. juni 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fordi han klager på en dårlig plomme(fersken?). Plommen/ferskenen er halvspist og Kramer klager på at Joe ikke står bak frukten sin. Joe argumenterer med at Gud lager frukten, han bare selger den. Kramer har visst vært inne tidligere og klaget på annen frukt. Dette fører også til at Jerry blir bannet pga at Joe finner ut at han kjøper frukt til kramer. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Close enough. Det er en fersken, men jeg er ganske sikker på at den var dårlig og ikke halvspist. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Close enough. Det er en fersken, men jeg er ganske sikker på at den var dårlig og ikke halvspist. Den var dårlig og halvspist. Jerry gjør et poeng ut av dette før Kramer går. Har skrevet det i svaret å. "This Peach is no good". Neste spørsmål: I samme episode har George problemer med impotens. Hva spiser han for å bli kvitt dette problemet?(Det er vel å navnet på episoden å hvis jeg ikke husker feil.) Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 "The tractor story" viser seg å handle om noe helt annet enn det George var overbevist om hadde skjedd. Hva var George sin teori, og hva viste det seg at historien egentlig handlet om? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Om hukommelsen ikke lurer meg, så er George sin teori at Jerrys kjæreste har fått amputert en tå i en ulykke der hun kjørte traktor. I virkeligheten hadde hun fått klamydia av å sitte på en. Stemmer det..? (Huff, ble veldig usikker nå.) Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Du er veldig nær riktig svar. Tær er involvert, men det er ikke dem George mener hun mistet i ulykken... Det skal forresten være gonoré. Endret 5. juni 2009 av geir_a Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hmmm.. Var det ikke kjæresten hennes som hadde fortalt henne at hun fikk gonoré av å sitte på en traktor med badedrakt på? Husker bare deler... Legger meg nå, i tilfellet svaret skulle bli godtatt kan noen andre fortsette Lenke til kommentar
zulo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hva har skjedd her? Jerry og Kramer får krøllete hår pga det dårlige vanntrykket i bygningen, de får ikke vasket ut sjampoen godt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå