Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det er George som har betalt for den, men daten hans tar all "æren" for det. George føler han fortjener "æren" siden det er han som har betalt.

Edit: Jeg stikker ut nå, så hvis det er rett kan hvemsomhelst ta neste.

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

Fordi han klager på en dårlig plomme(fersken?). Plommen/ferskenen er halvspist og Kramer klager på at Joe ikke står bak frukten sin. Joe argumenterer med at Gud lager frukten, han bare selger den. Kramer har visst vært inne tidligere og klaget på annen frukt. Dette fører også til at Jerry blir bannet pga at Joe finner ut at han kjøper frukt til kramer.

Lenke til kommentar
Close enough. Det er en fersken, men jeg er ganske sikker på at den var dårlig og ikke halvspist.

Den var dårlig og halvspist. Jerry gjør et poeng ut av dette før Kramer går. Har skrevet det i svaret å. "This Peach is no good".

Neste spørsmål: I samme episode har George problemer med impotens. Hva spiser han for å bli kvitt dette problemet?(Det er vel å navnet på episoden å hvis jeg ikke husker feil.)

Lenke til kommentar

Om hukommelsen ikke lurer meg, så er George sin teori at Jerrys kjæreste har fått amputert en tå i en ulykke der hun kjørte traktor. I virkeligheten hadde hun fått klamydia av å sitte på en.

Stemmer det..? (Huff, ble veldig usikker nå.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...