Grumle Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lett. The Bizzaro Jerry. Riktig! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Med hva slags materiale lager Kramer en liten Jerry-figur? Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Med hva slags materiale lager Kramer en liten Jerry-figur? Makaroni! Er en spesiell makaroni men husker ikke hva det var... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Episoden heter The Fusilli Jerry, så jeg godkjenner toro2 sitt svar. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 å, tenkte jeg bare skulle fylle ut litt, men kan godt ta en ny. hvem er det som "ser" dette? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg skjønte ikke helt spørsmålet. Er det meningen at det skal være et bilde? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) oh dang, jeg glemte å laste opp bildet! her er det noen ser syner, men hvem? Endret 28. mai 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det er Newman. Kramer har badet i smør, og er fin og feit. En kokk kaster ved et uhell oregano på han, og da kan ikke Newman styre seg. Jeg legger meg nå, oppgaven er fri. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvorfor mister Lloyd Braun jobben som ordførerens "høyre hånd"? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Han mister jobben fordi han foreslår til "Mayor Dinckins" at alle i New York City skal bruke navneskilt. Dette medfører til slutt at Ordføreren taper valget. Braun får forslaget fra Elaine, bare sånn hvis det skulle være en del av oppgaven neste spm siden jeg vet jeg har rett: Hvilket problem er det George har som får han til å oppsøke Healeren Tor? Endret 30. mai 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
osmano Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Han mister jobben fordi han foreslår til "Mayor Dickins" at alle i New York City skal bruke navneskilt. Dette medfører til slutt at Ordføreren taper valget. Braun får forslaget fra Elaine, bare sånn hvis det skulle være en del av oppgaven neste spm siden jeg vet jeg har rett: Hvilket problem er det George har som får han til å oppsøke Healeren Tor? Han må fjerne mandlene Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da tar jeg neste. Han er kjent som "The Soup Nazi", men hva heter han? Ikke skuespillerens navn, men karakterens. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Yev Kasem hvis jeg ikke tar feil? Navnet kommer ikke fram i Episoden "The soup Nazi" men i finalen på serien. Any1 kan ta neste. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva heter "the library cop"? Rollenavn. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hva er Georges idè til forbedring av doene på Yankee Stadium? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå