osmano Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ja. Hvorfor er George sur på mannen i forgrunnen? Det må være fra "The Movie" der George går ut og inn av kinoen 2 ganger for å finne Kramer og Jerry. Når han skal inn igjen finner han ikke sin "stub" og må gi "the usher" både Kramer og Jerry's biletter for å komme inn igjen. Endret 22. mai 2009 av osmano Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er riktig. Beklager sent svar. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Jeg må bare ha med dette også. En av mine favorittreplikker i sereien kommer når Elaine viser seg slik: Hvilken replikk? :!: Endret 23. mai 2009 av osmano Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jerry sier vel " And then there is Mog." Eller noe i den duren? Så episoden for et par måneder sia. Kan vi ikke bare si jeg har rett også går vi videre med neste spørsmål I samme episode får Elaine vite om et ganske besynderlig fenomen. Hvilket? (Ta gjerne med episodens navn å ) Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 prøv med Maude.. da løste vi den sammen Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) jeg siterer like godt Wikipedia. The penis and scrotum can contract involuntarily in reaction to cold temperatures or nervousness, referred to by the slang term "shrinkage", due to action by the cremaster muscle. men jeg husker ikke hva episodene heter. Endret 24. mai 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 George sitter på do når telefonen ringer. Han skal lure seg til noen ekstra uker med trygd, og forteller at han er veldig nærme en jobb hos "Vandeley Industries". Han oppgir nummeret til Jerry som refferanse. Kramer tar telefonen og stiller seg uforståelig til personen i andre enden. George stormer ut, men i det Kramer legger på, blir han liggende på gulvet å fortvilet. Nå går Jerry inn døren, ser hva som skjer på gulvet hans og utbryter noe omtrent slik: "And you want to be my Latex salesman?". Lenke til kommentar
osmano Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 jeg siterer like godt Wikipedia. The penis and scrotum can contract involuntarily in reaction to cold temperatures or nervousness, referred to by the slang term "shrinkage", due to action by the cremaster muscle. men jeg husker ikke hva episodene heter. "And then there's Maud" fra "The Hamptons" Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 George sitter på do når telefonen ringer. Han skal lure seg til noen ekstra uker med trygd, og forteller at han er veldig nærme en jobb hos "Vandeley Industries". Han oppgir nummeret til Jerry som refferanse. Kramer tar telefonen og stiller seg uforståelig til personen i andre enden. George stormer ut, men i det Kramer legger på, blir han liggende på gulvet å fortvilet. Nå går Jerry inn døren, ser hva som skjer på gulvet hans og utbryter noe omtrent slik: "And you want to be my Latex salesman?". njaaa, jeg får godta det svaret, da. :!: Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er han ikke hos en sånn calvin Klein sjef? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er han ikke hos en sånn calvin Klein sjef? Han er vel hos Calvin Klein "himself"? Han er der for å klage på at CK har tatt hans ide om parfymen "Ocean", men i vanlig Kramerstil ender det med at han blir undertøysmodell. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Calvin Klein er vel å en Calvin Klein Sjef? eller? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Han er hos selveste CK, ja. Hans-o, fortsett. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ja, fortsetter litt med den samme episoden som over: I denne episoden tas det et bilde(julekortbilde?) av Elaine. Hva er det som vises som ikke skal vises? Og hva skjer etter Kramers photoshoot når han ser bildene?? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ja, fortsetter litt med den samme episoden som over: I denne episoden tas det et bilde(julekortbilde?) av Elaine. Hva er det som vises som ikke skal vises? Og hva skjer etter Kramers photoshoot når han ser bildene?? Det viser seg at den ene brystvorten til Elaine vises, til stor oppstandelse forståelig nok;.) Det andre er jeg litt usikker på hva du mener. Hvis du mener Kramers photoshoot hos CK, så tyder det på at noe av "understellet" hans vises i undertøysreklamen han er med i. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 I hvilken episode møter Elaine sine nye venner, som er dei stikk motsatte av Jerry, Kramer og George? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå