osmano Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) han kler seg ut slik og kjører fet bil for å imponere en dame som liker bad boys? Riktig. I "The little kicks" Husker du hvordan han ble "bad boy" også? Endret 20. mai 2009 av osmano Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 beklager sent svar, men jeg sovna på sofan.. når du sier navnet på episoden lurer jeg på om det var fordi han drepte eller skadet en liten fugl som angrep han? var dette også da Elaine ble kaldt big-head av en fyr, fordi hun også ble angrepet av en slem liten pippipp? anywho, det kan se ut som om mannen på bildet bråker med Jerry, men det er ikke tilfellet. hva er det han driver med? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Han er en "close-Talker" eller hva de nå kaller det. Han går veldig nært alle han snakker med. Han går ut med Elaine, og får et veldig nært forhold til Jerry sine foreldre. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Han ble forresten bad boy fordi elaine mente han var et "bad seed". For alle lo av elaine etter firma festen (pga hun danset rimelig lite grasiøst), hun trodde dette var fordi george hadde gått rundt å spredd historier om henne eller noe i den duren. Derfor sa hun at man måtte holde seg unna George da han er et "bad seed". Endret 20. mai 2009 av AlexGM Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 lol, no little birdie? da blandet jeg fælt med noe annet.. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Han ble forresten bad boy fordi elaine mente han var et "bad seed". For alle lo av elaine etter firma festen (pga hun danset rimelig lite grasiøst), hun trodde dette var fordi george hadde gått rundt å spredd historier om henne eller noe i den duren. Derfor sa hun at man måtte holde seg unna George da han er et "bad seed". Bra! Dette er korrekt! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 for å gni det videre inn, så tror jeg han het Grosbard.. (...) Jeg veit. Typo. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 etter de greiene mine litt oppi der, så er jeg vel egentlig ikke i posisjon til å gni inn noe som helst :!: Lenke til kommentar
osmano Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 En morsom bikarakter. Hvem er det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) maestro? Endret 21. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 maestro? Jeg kan bekrefte at det er rett, men det er ikke det virkelige navnet hans, det er bare hva han vil at alle skal kalle han fordi han er dirrigent i et politikorps, hans virkelige navn er Bob Cobb (i serien) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Spørsmålet var hvem er det,ikke hva heter denne mannen. Når han omtalles som meastro blir det rette svaret. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Han er både Bob Cobb og "Maestro". Det er riktig å svare begge navnene. Neste spørsmål anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 I'll pass this time. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Greit tar neste jeg da. I hvilken episode er det George får laget til skrivebordspulten sin til en egen soveplass med vekkerklokke osv? (Dette er samtidig som Seinfeld skal ha nytt kjøkken.) Endret 21. mai 2009 av Grumle Lenke til kommentar
osmano Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) "The nap" Tar neste med det samme jeg:-) Hvilken episode?..... og hvorfor gjør George dette? Endret 22. mai 2009 av osmano Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jerry sprutet ved ett uhell en bit av en grapefruit inn i øyet til George. George utvikler en ufrivillig blunking, og er nødt til å holde oppe øynene så Kramer skal forstå hva han mener. Husker ikke episodenavnet, men den handler om kortet til Steinbrenner, som Kramer selger til en sports memorabilia-forhandler. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jerry sprutet ved ett uhell en bit av en grapefruit inn i øyet til George. George utvikler en ufrivillig blunking, og er nødt til å holde oppe øynene så Kramer skal forstå hva han mener. Husker ikke episodenavnet, men den handler om kortet til Steinbrenner, som Kramer selger til en sports memorabilia-forhandler. Close enough! Episoden heter "The Wink" Tar du neste? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja. Hvorfor er George sur på mannen i forgrunnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå