osmano Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 JFK. "That's one magic loogie". Neste spørsmål: hvilket navn bruker Kramer når han later som han er lege/doktor? Van Nostrand Lenke til kommentar
osmano Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hva skjer her og i hvilken episode? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er "The Puerto Rican Day Parade". George blir siktet på med en laserpenn, av en person han møtte i en kinosal. George gikk inn for å rope et morsomt poeng til skjermen (Thats gotta hurt!), men all fokusen til publikum forsvant til mannen med den morsommme laserpennen. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Det er "The Puerto Rican Day Parade". George blir siktet på med en laserpenn, av en person han møtte i en kinosal. George gikk inn for å rope et morsomt poeng til skjermen (Thats gotta hurt!), men all fokusen til publikum forsvant til mannen med den morsommme laserpennen. Great! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har ikke tenkt på muligheten for å laste opp screenshots. Har selvsagt alle 9 sessongene på DVD, så jeg skal leite meg frem til noe morsomt. Straks tilbake. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Neste oppgave: Hvem er dette? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 husker ikke navnet hans, men det er en forbryter som pryder forsiden av et magasin (Time Magazine?) George har kjøpt. skurken vil selvfølgelig ha bladet, men George tok det siste! "but you are in the shackles!" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Alt du sier er rett, men det er en tilleggsopplysning jeg vil frem til. Denne scenen som er avbildet var startskuddet til en egen liten storyline i episoden. Han har møtt en av hovedpersonene før. Dere trenger kanskje ikke navnet på personen, men det er et veldig lett navn å huske, spør du meg. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 lurer på om du blander sammen forbryteren med fyren som skylder Kramer penger? det er ikke samme mann. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Du har selvsagt helt rett. Jeg blander forbryteren og Brosbard. Du har mer rett enn oppgavegiveren. Din tur. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 George møter jo Mannen igjen på flyet, nærmere bestemt på flytoalettet. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) for å gni det videre inn, så tror jeg han het Grosbard.. synd dvdstrax somler med å levere boksen jeg har bestillt,så det får bli en vanlig kjedelig oppgave.. screencaps er helt klart fremtiden for denne tråden? hvorfor ble Jerry som Kramer, og Kramer som Jerry? altså, de byttet personlighet.. Endret 20. mai 2009 av toro2 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 De byttet leilighet. Det var i episoden der skiltet for "Kenny Rogers's Chicken Shack" hang utenfor soverommet til Kramer. (The chicken roaster) Lenke til kommentar
osmano Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Og hva er forhistorien til denne scenen. Hva gjør at George kler seg slik? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 han kler seg ut slik og kjører fet bil for å imponere en dame som liker bad boys? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Han gjør alt motsatt av det han ville gjort vanligvis for det gjør at han får damer? Nei det var en annen episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå