juxtapose Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da tar jeg neste.. Hva het filmen Jerry Seinfeld filmet med videokamera, på mesterlig vis, inne på en kinosal? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg kan bekrefte at Death Blow er riktig. Nytt sprøsmål! Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Bare fyrer av jeg da: I hvilken episode Reiser Elaine, Jerry og George i bryllup til India? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) The Betrayal Edit: Jeg tror jeg har rett. Hvis jeg har det, kan noen andre ta neste spørsmål. Endret 12. mai 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
osmano Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg tar den frihet å svare. Det er riktig! Den geniale episoden der handlingen går baklengs...:-) Neste spørsmål: Hva heter "the pool guy"? Altså hans navn i episoden, ikke skuespillerens navn..... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Neste oppgave: Hvilken farge er det på golfen Jerry krangler med på Puerto Rican Day? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Satt å tenkte lenge på den her. Litt tricky, men jeg tror at det var en brunaktig bil? Husker ikke hva de kalte fargen på engelsk, men den hadde litt rart navn, lenge sia jeg har sett den episoedn. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ja, du tenker på riktig farge. Navnet på fargen kommer veldig klart frem i episoden. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Husket det(tror jeg)! Maroon. Tror det skrives sånn. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Se der ja, hukommelsen er treg til tider, men den våkner opp Neste Spørsmål: Hva Heter bedriften som George får seg jobb i, og han får et eget handikaptoalett på grunn av et såkalt "handikap". Lenke til kommentar
osmano Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Se der ja, hukommelsen er treg til tider, men den våkner opp Neste Spørsmål: Hva Heter bedriften som George får seg jobb i, og han får et eget handikaptoalett på grunn av et såkalt "handikap". Play Now!? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Se der ja, hukommelsen er treg til tider, men den våkner opp Neste Spørsmål: Hva Heter bedriften som George får seg jobb i, og han får et eget handikaptoalett på grunn av et såkalt "handikap". Play Now!? Korrekt. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hva heter den "finske" forfatteren som Elaine skal jobbe med i Pendant publishing? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Rava? Raskt svar! Det er riktig. Tar du et nytt? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg tar et nytt ja Hva samler faren til George på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå