Skurupu Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Slik at Milosh skal se ut som en mann. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvilken fiktiv film er dette? "En kvinnes erotiske reise, fra Milan til Minsk." Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvilken fiktiv film er dette? "En kvinnes erotiske reise, fra Milan til Minsk." Rosanna? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 jeg husker Prognosis Negative og Sack Lunch, men denne må jeg gruble litt på.. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Roxanne, Roxanne? Marcel, marcel? Husker ikke helt men tror det var noe sånt Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Rochelle, Rochelle? Eller noe i den dur... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Rochelle, Rochelle? Eller noe i den dur... det var det ja. Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hele gjengen leter etter bilen i et parkeringshus etter en handletur. Hva har Elaine kjøpt? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 hvorfor ble bilen til Georges far smadret av en rasende folkemengde? Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 hvorfor ble bilen til Georges far smadret av en rasende folkemengde? Fordi han opptok en handikapplass? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) En uforglemmelig scene når George er hos en mannlig massør... "George: Korea. Raymond: You hurt it in Korea? George: What? Raymond: The hamstring. George: Korea. Raymond: How? George: Hamstring. Raymond: How did you hurt the hamstring? George: Hotel." Hvilken episode er dette fra og hva mener George med å si "hotel" når massøren spør om "the hamstring"? En liten nøtt tenker jeg...... :!: Endret 10. mai 2009 av osmano Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) JEg husker episoden,men kommer ikke på hva den heter... Av ren tipping tipper jeg the massage eller noe i den dur. Jerry fikk vel en kvinnelig massør vil jeg tro? Endret 10. mai 2009 av Grumle Lenke til kommentar
osmano Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 JEg husker episoden,men kommer ikke på hva den heter...Av ren tipping tipper jeg the massage eller noe i den dur. Jerry fikk vel en kvinnelig massør vil jeg tro? Det er nok ikke det. det var Elaine og George som var og fikk massasje. George ble selvfølgelig med fordi han fikk høre at en lege kunne gi ham rekvisisjon og dermed GRATIS. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Episoden heter "The Note" i hvertfall, hvor Elaine og George går til physical therapist etter de finner ut at forsikringen dekker kostnadene. Her får George en mannlig massør, som gjør George veldig ukomfortabel, fordi han er generelt usikker på sin seksuelle legning og frykter at han vil like at en mann tar på han. Jeg husker derimot ikke hva han mener med "hotel".. Legendarisk episode forøvrig. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Riktig! Det med "hotel" får jeg ta på min egen regning. Her er min forklaring: På tur med Jerry til Atlantic City (tror jeg, der det også var skjønnhetskonkurranse) kom George og Jerry i diskusjon om de skulle ha "tuck in" eller "no tuck in". George ville helt klart ha "no tuck in" fordi han hadde fått strekk i låret en gang han skulle "sparke" opp teppet....ergo tror jeg at det er det han skal si til Raynmond til svar på hva han hadde gjort med baksiden av låret.....:-) Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Var det sengeteppet på hotellet som var for stramt? Edit: oops, for sent. Endret 10. mai 2009 av geir_a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå