geir_a Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hvilken lidelse er det Kramer har i episoden "The Gymnast"? Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 I hvilken episode finner Jerry ut fornavnet til Kramer og hva er fornavnet? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Damn, husker ikke episode navnet(google er juks), men det er den når George har ei sexy dame som han mistenker spyr etter hvert måltid siden hun spiser så mye og fortsatt er tynn, og han trenger Moren til Kramer(somer en sånn toaletthåndkleutdelerdame) til å hjelpe han, og da kommer navnet fram og det er Cosmo. Cosmo Kramer heter han. Edit: Greit, jeg brukte google for å finne det ut, var så irritert på at jeg ikke husket det. Episoden heter "The Switch". Viser jo til hvordan Jerry skal klare å bytte en samboer for en annen Endret 7. mai 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
osmano Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Neste? Hvilken sang (fra en musical) er det George synger på i episoden der Jerry og George møter den fryktinngytende faren til Elaine, Alton Benes? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 les miserables? vet ikke om det er sangen eller navnet på musikalen..det var det som dukka opp i hode mitt iaffal. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) det er vell i episoden seinfeld shopper kler sammen med elaine ( the jacket? ), og han finner den lær/skinn jakka som blir ødelakt i regnet og han vrenger den inn-ut, da blir faren til elaine sur å ber han om å gå me den på rett på seg. Geroge får en sang på hjerna, og det er den master of the house sangen, og den er fra Les Miserables ja. Endret 8. mai 2009 av thoojs Lenke til kommentar
Johari Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) I vilken episode er det Elaine tror hun har rabies, og hvorfor tror hun det? I samme episode ser George at Jeffrey ( Jerry's søskenbarn ) kysse noen, hva var det George trodde at Jeffrey hadde? Og hva viste det seg at Jeffrey egentlig var? Endret 8. mai 2009 av thoojs Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) episoden der Elaine blir bitt av en sinna hund? de skulle handle briller til George? et sidesprang? en hest? tror det skulle være rett. Endret 8. mai 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Tror episoden het et eller annet med en sjokolade som han derre brillefyren ble feit av..? Ellers så var det rabies eller noe sånt Endret 8. mai 2009 av Grumle Lenke til kommentar
Johari Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) episoden der Elaine blir bitt av en sinna hund? de skulle handle briller til George? et sidesprang? en hest? tror det skulle være rett. Korrekt, episoden heter The glasses Endret 8. mai 2009 av thoojs Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Grumle penslet meg inn på en ny oppgave.. hvis jeg sier: fett og yogurt. hva sier du? Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Grumle penslet meg inn på en ny oppgave.. hvis jeg sier: fett og yogurt. hva sier du? Den såkalte fettfrie yogurten som noen selte som var utrolig god, men sannheten var at det var mye fett iden. om jeg ikke tar feil? Husker ikke hvilken episode, mulig namnet hadde noe med navnet på yoghurten å gjøre. Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 yes! OK! Da får jeg tenke ut neste da...: Hva heter advokaten som Kramer oppsøker mange ganger når han skal saksøke diverse selskaper og greier, og hvorfor vil ikke advokaten lenger ha noe med Kramer å gjøre senere:D? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jackie Chiles tror jeg han het. han ble lei Kramer fordi han alltid ingikk idiotiske forlik, som f.eks så mye kaffe han kunne drikke. "you put the balm on? who told you to put the balm on? I didn't tell you to put the balm on!" Lenke til kommentar
Grumle Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jackie Chiles tror jeg han het. han ble lei Kramer fordi han alltid ingikk idiotiske forlik, som f.eks så mye kaffe han kunne drikke. "you put the balm on? who told you to put the balm on? I didn't tell you to put the balm on!" Riktig! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 hvorfor latet Jerry som om han var dårlig i tennis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå