Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn, husker ikke episode navnet(google er juks), men det er den når George har ei sexy dame som han mistenker spyr etter hvert måltid siden hun spiser så mye og fortsatt er tynn, og han trenger Moren til Kramer(somer en sånn toaletthåndkleutdelerdame) til å hjelpe han, og da kommer navnet fram og det er Cosmo. Cosmo Kramer heter han.

Edit: Greit, jeg brukte google for å finne det ut, var så irritert på at jeg ikke husket det. Episoden heter "The Switch". Viser jo til hvordan Jerry skal klare å bytte en samboer for en annen :w00t:

Endret av Hans-o
Lenke til kommentar

det er vell i episoden seinfeld shopper kler sammen med elaine ( the jacket? ), og han finner den lær/skinn jakka som blir ødelakt i regnet og han vrenger den inn-ut, da blir faren til elaine sur å ber han om å gå me den på rett på seg.

Geroge får en sang på hjerna, og det er den master of the house sangen, og den er fra Les Miserables ja.

Endret av thoojs
Lenke til kommentar

I vilken episode er det Elaine tror hun har rabies, og hvorfor tror hun det?

I samme episode ser George at Jeffrey ( Jerry's søskenbarn ) kysse noen, hva var det George trodde at Jeffrey hadde?

Og hva viste det seg at Jeffrey egentlig var?

Endret av thoojs
Lenke til kommentar
episoden der Elaine blir bitt av en sinna hund? de skulle handle briller til George?

et sidesprang?

en hest?

tror det skulle være rett.

Korrekt, episoden heter The glasses

Endret av thoojs
Lenke til kommentar
Grumle penslet meg inn på en ny oppgave..

hvis jeg sier: fett og yogurt.

hva sier du?

Den såkalte fettfrie yogurten som noen selte som var utrolig god, men sannheten var at det var mye fett iden. om jeg ikke tar feil? Husker ikke hvilken episode, mulig namnet hadde noe med navnet på yoghurten å gjøre.

Lenke til kommentar
yes!

OK!

Da får jeg tenke ut neste da...:

Hva heter advokaten som Kramer oppsøker mange ganger når han skal saksøke diverse selskaper og greier, og hvorfor vil ikke advokaten lenger ha noe med Kramer å gjøre senere:D?

Lenke til kommentar

Jackie Chiles tror jeg han het. han ble lei Kramer fordi han alltid ingikk idiotiske forlik, som f.eks så mye kaffe han kunne drikke.

"you put the balm on? who told you to put the balm on? I didn't tell you to put the balm on!"

Lenke til kommentar
Jackie Chiles tror jeg han het. han ble lei Kramer fordi han alltid ingikk idiotiske forlik, som f.eks så mye kaffe han kunne drikke.

"you put the balm on? who told you to put the balm on? I didn't tell you to put the balm on!"

Riktig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...