jevli Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har et spørsmål: Hvem er Elaine sammen med i Oslo? Lenke til kommentar
jevli Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Riktig Hva heter sjefen til George? Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Han har hatt mange sjefer, men regner med du mener Steinbrenner, som va sjefen hos Yankees. Både Kramer og George kom i trøbbel med en gjeng, denne gjengen kalte seg opp etter en president. Hva heter presidenten og hvilken president i rekken var han? Endret 1. mai 2009 av juxtapose Lenke til kommentar
jevli Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Argh jeg husker ikke. Men det var noe med tallet 8. var det Martin Van Buren kanskje? Hva er det Kramer er så treig til? Jerry viser han hvordan det gjøres på badet... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kramer er bruker altfor lang tid i dusjen, og vil at Jerry skal vise han hvordan man gjør det raskere. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 ikke min tråd, men jeg tar gjerne et nytt spørsmål nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ikke min tråd heller,men Skurupu har riktig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Neste oppgave: Hvorfor kaster Jaun Paul varm te i ansiktet sitt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Fordi Kramer trenger noe varmt og drikke(pga the hot tub-insedent?) og Jaun Paul mistolker te'n med vann som han trenger siden han er på jogger'n(maraton altså) tror jeg, kan ha vekslet med noen andre Endret 2. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hva heter han de kaller for Soup-Nazi. (Rollenavn)? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 larry/harry thomas ell nå?ell er det soup nazien`s navn i episoden du er ute ettr? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Litt rart formulert spærsmål, men er det Yev Kasem du er på jakt etter? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Litt rart formulert spærsmål, men er det Yev Kasem du er på jakt etter? Sorry hvis det var uklart. Ja det er riktig. Yev Kasem. Han blir kalt inn til rettsaken i siste episode og ingen vet hvem det er før han viser seg. Neste spørsmål..... Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg tar neste da.. Hvordan døde Susan Ross, forloveren til George? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hun var alergisk mot limet på koveluttene til bryllupsinvitsjonene. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Var ikke limet giftig?: Doctor: Let me ask you ; Had she been exposed to any kind of inexpensive glue? George: ...Why? Doctor: We found traces of a certain toxic adhesive commonly found in very low priced envelopes. George: Well she was sending out our wedding invitations. Endret 3. mai 2009 av osmano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå