MKej Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Prøver og blåse litt liv i tråden igjen Hva er Jerry's fake navn han har brukt noen ganger ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kel Varnsen. Tar den en videre; Hva er Kramer sitt falske navn han bruker noen ganger? Og hvilket yrke har han (falske personen altså) Lenke til kommentar
catolap Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dr. Van Nostrand? Eller H.E. Pennypacker, wealthy industrialist? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tenkte på den siste Lenke til kommentar
catolap Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nice Kramer var gjest i et talkshow for å snakke om "the coffee table book about coffee tables". Hvilket show? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Regis og Kathy Lee? husker ikke helt navnet på ho dama, eller showet, men det var iallefall Regis. må legge meg nå, hvis det var riktig, kan noen ta denne.. fortell litt om en gang Elaine trenger hjelp fra Newman. er vel et par å velge mellom. Endret 17. desember 2008 av toro2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva med gangen hun vil kvitte seg med en bjeffende hund? Eller gangen newman bestemmer sjebnen til en sykkel. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 hehe, det var de to jeg tenkte på. det er virkelig hjelp å få av Newman. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Siden ingen har sagt noe på en stund, så tar jeg meg friheten til en liten bump. Hva heter den filmen Jerry, Elaine, Kramer og George skal se på kino sammen, men så blir alt bare tull og Kramer er den eneste som ser filmen? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 tips? husk 24 timers regelen iflg 1.post..48 timersen er og i ferd med og gå ut. liker denne tråden..har ikkevært mest aktiv,men ståpå gutter og jenter- Lenke til kommentar
osmano Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Diagnosis Negative? Alt for sent men: Prognosis Negative Lenke til kommentar
osmano Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ok. Tillater meg å prøve en som jeg ikke fikk svar på i fjor høst : Hvilken episode hentyder til noe som skjedde på OL i Lillehammer i 94? Og hva er det som parodieres? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 tonya harding som mista snøringen,eller den gjikk opp? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Det er riktig. Understudyen til Bette Midler i "The Understudy" får sjansen til å hoppe inn når hennes kjæreste med venn (Jerry og George), skader hovedrollen i softball match. Hun kommer på scenen men bryter sammenm i gråt når skolissen hennes er løs. Ber om å få starte på nytt. Samme som med Nancy Kerrigan og Tonya Harding under OL på Lillehammer. Noen ødela foten til Nancy Kerrigan noen år før OL og man trodde det var noen som kjente/kjæreste til Tonya Harding som hadde gjort det. Og så det uforglemmelige øyeblikket med Tonya Harding's "surmunn" etter at skøyta hennes ikke var festet riktig og ba juryen om å få starte programmet sitt på nytt. Neste? Endret 30. april 2009 av osmano Lenke til kommentar
storkers Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 hvem sa: jeg har sedd føflekker så store at de hadde sine egne føflekker? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) dr. Van Nostrand, også kjent som Kramer? så sikker er jeg på at svaret er rett, at det kommer ny oppgave med en gang! hvilken type håndvask er det Poppie pleier å sløyfe? Endret 30. april 2009 av toro2 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 dr. Van Nostrand, også kjent som Kramer? så sikker er jeg på at svaret er rett, at det kommer ny oppgave med en gang! hvilken type håndvask er det Poppie pleier å sløyfe? Etter at han har vært på do. Så ser Jerry ham stå å kna paideig...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå