Skurupu Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Neste oppgave: I hvilken episode nevner George og Jerry for første gang Art Vandaley? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Får komme med et spørsmål jeg da....Hvilken skuespiller har deltatt med to forskjellige rollefigurer i Seinfeld. (tenker da ikke På Jackie Chiles......) En liten og en ganske stor rolle..... Larry David har vel både vært Newman og Steinbrenner i tillegg til noen få mindre roller, blant annet tror jeg han har solgt pølser, og vært på tv i forbindelse med en redningsaksjon der han freaker litt ut i en livbåt. Det er IKKE Larry David jeg tenker på. han er ofte forkledt og/eller kun med med stemme. Denne skuespilleren er med i to forskjellige roller som ikke har noe med hverandre å gjøre. Den ene rollen (som også har rollenavn) går igjen i flere episoder mens den andre er kun i en episode. Har jeg satt dere fast nå? Man må nok ha sett en del Seinfeld for å kunne svare på dette....hehe:-) Lenke til kommentar
osmano Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Neste oppgave: I hvilken episode nevner George og Jerry for første gang Art Vandaley? I "The Stakeout" Episode #2 Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Får komme med et spørsmål jeg da....Hvilken skuespiller har deltatt med to forskjellige rollefigurer i Seinfeld. (tenker da ikke På Jackie Chiles......) En liten og en ganske stor rolle..... Larry David har vel både vært Newman og Steinbrenner i tillegg til noen få mindre roller, blant annet tror jeg han har solgt pølser, og vært på tv i forbindelse med en redningsaksjon der han freaker litt ut i en livbåt. Det er IKKE Larry David jeg tenker på. han er ofte forkledt og/eller kun med med stemme. Denne skuespilleren er med i to forskjellige roller som ikke har noe med hverandre å gjøre. Den ene rollen (som også har rollenavn) går igjen i flere episoder mens den andre er kun i en episode. Har jeg satt dere fast nå? Man må nok ha sett en del Seinfeld for å kunne svare på dette....hehe:-) Kan det være Larry Charles? Kommer rett og slett ikke på hvem det kan være. Får ikke håpe det er for åpenbart når det kommer frem:P Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Neste oppgave: I hvilken episode nevner George og Jerry for første gang Art Vandaley? I "The Stakeout" Episode #2 Riktig. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Får komme med et spørsmål jeg da....Hvilken skuespiller har deltatt med to forskjellige rollefigurer i Seinfeld. (tenker da ikke På Jackie Chiles......) En liten og en ganske stor rolle..... Larry David har vel både vært Newman og Steinbrenner i tillegg til noen få mindre roller, blant annet tror jeg han har solgt pølser, og vært på tv i forbindelse med en redningsaksjon der han freaker litt ut i en livbåt. Det er IKKE Larry David jeg tenker på. han er ofte forkledt og/eller kun med med stemme. Denne skuespilleren er med i to forskjellige roller som ikke har noe med hverandre å gjøre. Den ene rollen (som også har rollenavn) går igjen i flere episoder mens den andre er kun i en episode. Har jeg satt dere fast nå? Man må nok ha sett en del Seinfeld for å kunne svare på dette....hehe:-) Kan det være Larry Charles? Kommer rett og slett ikke på hvem det kan være. Får ikke håpe det er for åpenbart når det kommer frem:P Ikke Larry Charles heller.....Det er ikke så veldig åpenbart....Jeg gir dere til i morgen før jeg avslører det....haha:-) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er mange skuespillere som har spilt to forskjellige roller. Men ingen av dem var store roller. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er mange skuespillere som har spilt to forskjellige roller. Men ingen av dem var store roller. Han var i tre episoder som den største rollen og i en episode (The trip Part II) som den lille rollen. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Rance Howard. Du har forsåvidt rett at Rance Howard har spilt flere roller i forskjellige episoder, men han har ikke spillt en større rolle med rollenavn. Det er ikke han jeg tenker på...... Lenke til kommentar
osmano Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Får komme med et spørsmål jeg da....Hvilken skuespiller har deltatt med to forskjellige rollefigurer i Seinfeld. (tenker da ikke På Jackie Chiles......) En liten og en ganske stor rolle..... Her er svaret på spørsmålet: Skuespilleren heter Marty Rackham. Han dukket først opp som Officer 1 i "The Trip part II" (Den scenen der George og Jerry er i LA for å finne Kramer og de blir hentet av en "Black and White" og får lov til å prøve sirenen.) Han har noen replikker. Senere dukker han opp i episodene "The sniffing accountant" (1993), "The opposite" (1994) og "The scofflaw" (1995) som Jake Jarmel (Elaines venn og han som ikke ville si hvor han hadde kjøpt brillenen sine) Endret 24. oktober 2008 av osmano Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 aha når du sier det kom jeg jaggu på det, creds for den! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Stille her. Et til: Hvilken episode hentyder til noe som skjedde på Lillehammer i 94? Og hva er det som parodieres? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Altså. Jeg vet ikke svaret ditt osmano, men jeg tenkte jeg kunne holde tråden i live med å lage nytt spørsmål. Ok. Hva var Kramer og Newman gjorde med de kikkehullene i dørene sine?? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 De reverserte de. Slik at de kunne se inn i leiligheten fra gangen, i frykt for at noen ventet på dem der inne når de kom hjem. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kooreeekttttt!!!! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Siden Skurupu ikke har tatt oppgaven, tar jeg den. Denne er ganske lett. Frank Costanza lagde en høytid, hva heter den? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Festivus! hva slags dukke var det Jerry skulle ha med seg på et talkshow? Endret 1. desember 2008 av toro2 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En dukke som var slående lik Georges mor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå