Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, man får ikke vite det der, men like fullt er det jo interessant å vite hva temperaturen var i Celsiusgrader, da 52 grader Fahrenheit sier lite for oss. 12 grader er ikke langt unna, så gir deg godkjent. Løsningsmetode: Grader C = (Grader F minus 32)*(5/9). I dette tilfellet (52-32)*(5/9) = 11,111.. grader Celsius.

Endret av bellad76
Lenke til kommentar
ok... jeg tippet bare på bakgrunn av F grader jeg har opplevd selv i USA.

Nytt spm:

Hva var premien som George og Loyd kjempet om da de jobbet for et datasalgs firma?

Det er ingen som klarer den, så jeg tar et nytt spm.

Hvorfor måtte Jerry bruke briller i den episoden hvor ser på kino på Alex Theater(eller nå hva det het)

Lenke til kommentar
ok... jeg tippet bare på bakgrunn av F grader jeg har opplevd selv i USA.

Nytt spm:

Hva var premien som George og Loyd kjempet om da de jobbet for et datasalgs firma?

Vinneren får en 'Waterpik' (aner ikke hva det er), mens taperen får sparken.

Endret av Kimber
Lenke til kommentar

hehe stemmer det. Jeg er kjent for å ha de tøffeste spørsmålene i alle tv-serie Quizes.

Svaret var forresten en "Waterpick". Som Loyd og George skulle få av faren til George da de to solgte PC fra hans garage firma. Det hele endte med at George kjøpte opp masse PC for å vinne og Kramer ødela de da han fikk et sykt raseri anfall. Knall episode btw.

Ditt spm: Du har også valgt en "Loyd" episode. Kramer har tatt på seg oppgaven å støtte Loyd etter tiden på mental sykeshuset. Jerry må bruke briller fordi Loyd tror han bruker de. Grunnen er at Elaine ikke vil sitte sammen med Loyd når de ser en film på kino. Hun sier at Jerry bruker briller og hadde glemt de den dagen så de to måtte sitte helt fremme. Etter dette måtte Jerry bruke briller hver gang han skulle treffe Loyd.

edit: så ikke at en svarte på mitt i mellomtiden.

Mener at det er Kimber sin tur.

btw: en waterpik er en munnhygene sak.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
hva er kramer dekket av (2 ting) når newman vill spise han, å hvorfår klistrer det seg til han?

Parmesan ost og Oregano. Han hadde smurt seg inn smør, solt seg litt for mye og derfor klistret det seg til han.

nytt spm:

Hva heter de kommende foreldrene til Seven ?

-tar noen dette blir jeg meget imponert.

200px-Seinfeld_s7e7.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...