AlexGM Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Oki, noen andre kan fortsette for meg Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Når Kramer sitt bobblebad blir iskald, hvilken grad står den på da? Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 52 grader Fahrenheit. Hvor mange grader er dette i Celsiusskalaen? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 52 grader Fahrenheit. Hvor mange grader er dette i Celsiusskalaen? 12 grader ? (PS! får man vite dette i Seinfeld ? ---back on topic ? Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Nei, man får ikke vite det der, men like fullt er det jo interessant å vite hva temperaturen var i Celsiusgrader, da 52 grader Fahrenheit sier lite for oss. 12 grader er ikke langt unna, så gir deg godkjent. Løsningsmetode: Grader C = (Grader F minus 32)*(5/9). I dette tilfellet (52-32)*(5/9) = 11,111.. grader Celsius. Endret 10. februar 2008 av bellad76 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) ok... jeg tippet bare på bakgrunn av F grader jeg har opplevd selv i USA. Nytt spm: Hva var premien som George og Loyd kjempet om da de jobbet for et datasalgs firma? Endret 10. februar 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 ok... jeg tippet bare på bakgrunn av F grader jeg har opplevd selv i USA. Nytt spm: Hva var premien som George og Loyd kjempet om da de jobbet for et datasalgs firma? Det er ingen som klarer den, så jeg tar et nytt spm. Hvorfor måtte Jerry bruke briller i den episoden hvor ser på kino på Alex Theater(eller nå hva det het) Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) ok... jeg tippet bare på bakgrunn av F grader jeg har opplevd selv i USA. Nytt spm: Hva var premien som George og Loyd kjempet om da de jobbet for et datasalgs firma? Vinneren får en 'Waterpik' (aner ikke hva det er), mens taperen får sparken. Endret 12. februar 2008 av Kimber Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) hehe stemmer det. Jeg er kjent for å ha de tøffeste spørsmålene i alle tv-serie Quizes. Svaret var forresten en "Waterpick". Som Loyd og George skulle få av faren til George da de to solgte PC fra hans garage firma. Det hele endte med at George kjøpte opp masse PC for å vinne og Kramer ødela de da han fikk et sykt raseri anfall. Knall episode btw. Ditt spm: Du har også valgt en "Loyd" episode. Kramer har tatt på seg oppgaven å støtte Loyd etter tiden på mental sykeshuset. Jerry må bruke briller fordi Loyd tror han bruker de. Grunnen er at Elaine ikke vil sitte sammen med Loyd når de ser en film på kino. Hun sier at Jerry bruker briller og hadde glemt de den dagen så de to måtte sitte helt fremme. Etter dette måtte Jerry bruke briller hver gang han skulle treffe Loyd. edit: så ikke at en svarte på mitt i mellomtiden. Mener at det er Kimber sin tur. btw: en waterpik er en munnhygene sak. Endret 12. februar 2008 av Kjakan24 Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja, selfølgelig. jeg bare hadde sett det spørsmålet ligge der en stund, og jeg prøvde bare å få litt fart på quizen Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ok, nytt spm; hva slags mat sier George man kan spise som epler? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Løk? fordi han skal overbevise elaine og jerry om at han ikke trenger briller for å se... Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Løk? fordi han skal overbevise elaine og jerry om at han ikke trenger briller for å se... beklager, det er dessverre feil. George tar forøvrig feil av et eple og en løk i Jerry sitt kjøleskap når dette er tilfelle. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tomat. Når han og Susan kjører til hytta ? Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tomat. Når han og Susan kjører til hytta ? riktig, nærmere bestemt Hampton tomater Din tur! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvor var det Kramer gikk seg vill i episoden hvor han måtte slå opp med dama p.g.a. avstanden (gatehjørnet er jeg ute etter) Lenke til kommentar
storkers Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 kan det være "1st and 1st", universets knutepunkt ved rays pizza? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hva er kramer dekket av (2 ting) når newman vill spise han, å hvorfår klistrer det seg til han? Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 hva er kramer dekket av (2 ting) når newman vill spise han, å hvorfår klistrer det seg til han? Parmesan ost og Oregano. Han hadde smurt seg inn smør, solt seg litt for mye og derfor klistret det seg til han. nytt spm: Hva heter de kommende foreldrene til Seven ? -tar noen dette blir jeg meget imponert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå