Kjakan24 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg husker ikke ordrett hva hun sa, men hun liker den i hvert fall ikke. Men Kramer sin er bedre. Ja, du kan vel få riktig på den. Hun synes han er den dårligste Godfather'en hun har hørt. Argh... klikket meg inn for å legge inn: "that was the worst godfather imitation EVER !". Få nytt spm da plzzzzz. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Greit, neste oppgave: Hvorfor får ikke Kramer lov til å betale for seg hos Paisanos? Lenke til kommentar
Kimber Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 fordi han kommer med lommene fulle av småpenger og mannen bak kassa nekter han å betale i smått. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det er riktig. 2 late... as usual. Det spm må jo være fra top 5 episoder of all time? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 The Calzone er fantastisk, ja. Så den mens jeg spiste frokost i dag. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ny oppgave: Jerry fortalte Elaine at boken "War and Peace" egentlig skulle hatt en annen tittel. Hva mente han at den egentlig skulle hete? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 "War, what is it good for"? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 noen andre får fortsette, jeg er på jobb Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 noen andre får fortsette, jeg er på jobb Hva heter jenta som Mickey prøvde å date? Men fikk ikke napp da hun fant ut at Mickey hadde brukt innleggs såler for å bli høyere? Navnet på jenta som Mickey ville date ? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Går det ann og poste nytt spørsmål nå? Her kommer ett: Hva fisker George opp fra vinduet til svigerforeldrene sine? Ignorer dette spørsmålet vis det var for tidlig, så skal jeg ta det bort når jeg har Endret 8. februar 2008 av MoonJazz! Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tammy var navnet på dama som Mickey ville date. George fisket opp en "marble rye" som kanskje er en marmorkake eller et slags rugbrød. Nytt spørsmål - et jeg har stilt før men som ingen svarte på: Kramer pleier ikke banke på døren før han entrer Jerrys leilighet. Men én gang gjorde han det - hvorfor? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har ikke det spørsmålet vært før? Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jo, jeg stilte det for et par uker siden, men da tok du og stilte et nytt spørsmål rett etterpå uten at du svarte på dette spørsmålet som jeg stilte, slik at mitt kongespørsmål gikk i glemmeboken. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hmm vanskelig spørsmål, jeg gjetter: Var det den episoden der kramer hadde latt døren stå åpen også hadde noen tyver tatt tv,stereo osv ? Altså Kramer var skyld i at tyver hadde stjelt fra Jerry, derfor banket han på (var ydmyk liksom). Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ikke helt riktig men nesten - det du sikter til skjedde i en annen episode. Men at han banket på av ydmykhet medfører riktighet. Det jeg sikter til skjedde i siste episode av sesong 3. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det pga tullet med "the spare keys"? husker ikke nøyaktig hvordan ting gikk for seg. Men det har med at Jerry tar fra kramer nøkkelen til Jerry sin leilighet? Pga Jerry er lei av at Kramer alltid er der eller noe Lenke til kommentar
bellad76 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jess. Etter å ha fersket Kramer inne i leiligheten tre ganger på rappen, så forlanger Jerry at Kramer skal gi ham ekstranøklene sine tilbake, hvorpå Kramer ikke er like ivrig på å storme inn lenger - han rømmer etter hvert til L.A. i kjølvannet av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå