Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke ordrett hva hun sa, men hun liker den i hvert fall ikke. Men Kramer sin er bedre.

Ja, du kan vel få riktig på den. Hun synes han er den dårligste Godfather'en hun har hørt. :)

Argh... klikket meg inn for å legge inn: "that was the worst godfather imitation EVER !".

Få nytt spm da plzzzzz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går det ann og poste nytt spørsmål nå?

Her kommer ett:

Hva fisker George opp fra vinduet til svigerforeldrene sine?

Ignorer dette spørsmålet vis det var for tidlig, så skal jeg ta det bort når jeg har

Endret av MoonJazz!
Lenke til kommentar

Tammy var navnet på dama som Mickey ville date.

George fisket opp en "marble rye" som kanskje er en marmorkake eller et slags rugbrød.

Nytt spørsmål - et jeg har stilt før men som ingen svarte på:

Kramer pleier ikke banke på døren før han entrer Jerrys leilighet. Men én gang gjorde han det - hvorfor?

Lenke til kommentar

Hmm vanskelig spørsmål, jeg gjetter: Var det den episoden der kramer hadde latt døren stå åpen også hadde noen tyver tatt tv,stereo osv ? Altså Kramer var skyld i at tyver hadde stjelt fra Jerry, derfor banket han på (var ydmyk liksom).

Lenke til kommentar

Jess. Etter å ha fersket Kramer inne i leiligheten tre ganger på rappen, så forlanger Jerry at Kramer skal gi ham ekstranøklene sine tilbake, hvorpå Kramer ikke er like ivrig på å storme inn lenger - han rømmer etter hvert til L.A. i kjølvannet av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...