Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å si sykepleier? (du tenker på den episoden der Kramer kjøpte for trange jeans, ble bedt om å sitte barnevakt også må erstatte gutten med Micky fordi han stakk da han så skyggen til Kramer og trodde det var Frankestein?)

 

edit: uff, jeg tenkte visst på en annen episode?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst til å si sykepleier? (du tenker på den episoden der Kramer kjøpte for trange jeans, ble bedt om å sitte barnevakt også må erstatte gutten med Micky fordi han stakk da han så skyggen til Kramer og trodde det var Frankestein?)

 

edit: uff, jeg tenkte visst på en annen episode?

 

Du tenker på riktig Episode. Kramer og Mickey skal vise frem et skuespill. Også videre som du sier.

 

Men Kramers sin del av historien har ingenting med karakteren Beth Luckner. De tre andre vennene og spesielt Jerry har med Beth og gjøre. Men også Marie og Lois har med Beth og gjøre (siste der er for true fans).

 

Håper noen klarer det snart.

Lenke til kommentar

Beth er hun der som var gift med en fyr, hvorpå George sa "you could have done a lot better than him", noe som fører til problemer i ekteskapet deres. Jeg mener hun var lege av et eller annet slag (physician), og at mannen hennes var selger.

Endret av bellad76
Lenke til kommentar
Beth er hun der som var gift med en fyr, hvorpå George sa "you could have done a lot better than him", noe som fører til problemer i ekteskapet deres. Jeg mener hun var lege av et eller annet slag (physician), og at mannen hennes var selger.

 

Jeg kan bekrefte dette. Hun var lege. Lett å huske da det er Debra Messing som spiller rollen. :)

 

Episoden er også en av de mest klassiske, The Wait Out.

Lenke til kommentar
Hvorfor ble Elaine ansatt av Mr. Pitt?

 

Hun møtte tilfeldigvis Justin Pitt da Elaine var på et jobb intervju. Hun skulle til å gå og hadde tatt på seg solbriller og skaut (?). Med sitt mørke og krøllete hår lignet hun veldig på Jacqueline Onassis (f.k.a Jackie Kennedy). Pitt synes likheten var slående og han og Elaine tok en lunsj på Monks og der ble de mer kjent.

 

Pitt påpekte at han synes Elaine innehadde en kvalitet som var sjelden, nemlig "grace".

I likhet med det Jackie Onassis hadde.

Så kort svaret blir: Fordi Elaine minnet Mr.Pitt om Jackie Onassis.

 

Hun ble så tilbudt jobb som hans private - assistent.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Hun er arvingen etter ett stort sjokoladefirma (som jeg ikke kommer på navnet på)?

 

Argh... skulle ha krevd navnet på firmaet. Men du får helt riktig, er jo ikke så viktig akkurat navnet.

 

Henne heter forresten: Sue Ellen Mischke, og sjokoladen det var snakk om er "Oh Henry". Det er en ekte sjokolade, som fikk en liten opptur på aksjemarkedet ukene etter at Sue Ellen ble introdusert på Seinfeld.

Din tur !

Lenke til kommentar
Skal vi se...

 

Hva var det foreslåtte navnet på selskapene Mr Pitt skulle slå sammen?

 

Denne er jeg ikke helt sikker på. Men to selskap som skal slåes sammen, Morgan Springs og Poland. Sistnevnte var jo grunnen til Hitler parodien og det skapte mye debatt blant kritikere. Personlig synes jeg det var hysterisk morsomt.

 

Tror svaret er : Moland , slår sammen Poland med Morgan. Mulig det endelige selskapet ville hete, Moland Springs, men der er jeg ikke sikker. Svarer Moland og krysser fingra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...