cnon Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 art core var et tidligere forslag før art vandelay, som begge var falske navn george fant på Lenke til kommentar
cnon Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 kramer og "lærlingen" hans hadde en oppfinnelse angående oljetankere. hva var oppfinnelsen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kramerika Industries designet en stor blære som skulle holde på oljen inne i olketankerene, slik at oljen ikke skulle lekke ut om den kantret. Det virket dog ikke like bra i praksis. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg veit at det er riktig, så her er neste oppgave: Hvem brukte Lou Gehrigs bukser? Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det var den godeste Steinbrenner. Noen andre kan fortsette Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 I Los Angeles, på hotellet, hva er det George vil at værelsespiken, Lupe, skal gjøre for ham? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ikke brette inn sengetøyet slik at det ikke skulle være for stramt. Lenke til kommentar
dr. Lupus Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ikke brette inn sengetøyet slik at det ikke skulle være for stramt. Du vet jeg har rett, jeg har tross alt over 16000 posts! ok. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Lenge siden noen skrev inn så her kommer et spørsmål: Kommer ikke på noe bedre men, hva heter fraren og moren til Jerry? Ganske enkel. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Morty og Helen. Jerry og George kastet kron og mynt om hvem som skulle flytte inn i en ny leilighet. Jerry vant, men George mente at kastet skulle annuleres. Hvorfor mente George det? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 mynten kom borti noe og George kalte "interference"? Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er rett, den kom borti bordet Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hva tjener Jerry på at Elaine og Puddy er venner? et rundt spørsmål, men det går nok bra. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kan det være at puddy fikser ny bil til han uten alle de ekstra kostnadene en bilselger hadde prakket på han ? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jepp, det var den episoden jeg husket; men Puddy er også en flink mekaniker Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det var vell kun nesten riktig. Det korrekte svaret er at Jerry var nødt til å levere inn sin Saab til reperasjon, og at Puddy ikke svindlet han slik som alle andre mekanikere er kjent for. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) det hadde også vært riktig, men Puddy var en liten tur innom salgslokalene også. når han var venner med Elaine slapp Jerry å kjøpe undercoating o.l. forholdet svingte godt i den episoden, til Jerrys forargelse. Endret 2. februar 2008 av toro2 Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det var vell kun nesten riktig. Det korrekte svaret er at Jerry var nødt til å levere inn sin Saab til reperasjon, og at Puddy ikke svindlet han slik som alle andre mekanikere er kjent for. Tror du roter i episoder her Skurupu Episoden du tenker på er vel den der det handler om "the move". Et move Jerry har fortalt Puddy som sistnevnte nå bruker på Elaine. Episoden det var snakk om her er nå Puddy har blitt "oppgradert" til bilselger, når alle fire vennene er for å handle ny bil til Jerry. I den episoden tjener Jerry på at han ikke blir pålagt ekstra utgifter som er urimelige. Kan noen bekrefte så det kommer et nytt spørsmål snart? Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vi hadde nok begge rett, jeg tror spørsmålet var rimelig åpent og at han hadde godtatt begge svarene. Begge tilfellene har skjedd i serien ihvertfall Siden jeg var først skal vel jeg fortsette, men som vanlig kan noen andre fortsette for meg Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vi hadde nok begge rett, jeg tror spørsmålet var rimelig åpent og at han hadde godtatt begge svarene. Begge tilfellene har skjedd i serien ihvertfall Siden jeg var først skal vel jeg fortsette, men som vanlig kan noen andre fortsette for meg Enig med deg Alex, at dere begge har sikkert rett. Tar nytt spørsmål jeg da. (PS! har ikke lest mer en noen sider i tråden, så mulig det har vært før) Hva er yrket til Beth Luckner? (Hun var med i episoden der Kramer kjøper seg meeeget stramme Don Rubens jeans) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå