Gå til innhold

Seinfeld-quiz! (les første post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det hadde også vært riktig, men Puddy var en liten tur innom salgslokalene også. når han var venner med Elaine slapp Jerry å kjøpe undercoating o.l. forholdet svingte godt i den episoden, til Jerrys forargelse.

Endret av toro2
Lenke til kommentar
Det var vell kun nesten riktig. Det korrekte svaret er at Jerry var nødt til å levere inn sin Saab til reperasjon, og at Puddy ikke svindlet han slik som alle andre mekanikere er kjent for.

Tror du roter i episoder her Skurupu

Episoden du tenker på er vel den der det handler om "the move". Et move Jerry har fortalt Puddy som sistnevnte nå bruker på Elaine.

Episoden det var snakk om her er nå Puddy har blitt "oppgradert" til bilselger, når alle fire vennene er for å handle ny bil til Jerry. I den episoden tjener Jerry på at han ikke blir pålagt ekstra utgifter som er urimelige.

Kan noen bekrefte så det kommer et nytt spørsmål snart?

Lenke til kommentar

Vi hadde nok begge rett, jeg tror spørsmålet var rimelig åpent og at han hadde godtatt begge svarene. Begge tilfellene har skjedd i serien ihvertfall :) Siden jeg var først skal vel jeg fortsette, men som vanlig kan noen andre fortsette for meg

Lenke til kommentar
Vi hadde nok begge rett, jeg tror spørsmålet var rimelig åpent og at han hadde godtatt begge svarene. Begge tilfellene har skjedd i serien ihvertfall :) Siden jeg var først skal vel jeg fortsette, men som vanlig kan noen andre fortsette for meg

Enig med deg Alex, at dere begge har sikkert rett.

Tar nytt spørsmål jeg da. (PS! har ikke lest mer en noen sider i tråden, så mulig det har vært før)

Hva er yrket til Beth Luckner?

(Hun var med i episoden der Kramer kjøper seg meeeget stramme Don Rubens jeans)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...