Skurupu Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvem var den første "Re-gifter"en? Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det var Dr. Tim Wathley. Elaine kalte han en "regifter" siden Wathley ga bort gaven han fikk av Elaine til Jerry. Tror det var det? Endret 8. januar 2008 av TomJ Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ok jeg regner med forrige var riktig så jeg slenger opp et spørsmål. Hvem var den første til å gå ut av The Contest? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ja, beklager for sein bekreftelse, Tim Wathley er såklart riktig. Den første til å ryke ut av konkurransen var Kramer. Etter å ha sett naboen til Jerry naken går han ut av leiligheten, kommer tilbake 1 min senere, smeller pengene på bordet og roper: "I'm out!". Bonus-trivia: Selv om episoden avslutter med George som vinner, så innrømmer han i ved en senere anledning (nesten-flykræsjet på slutten av sessong 9) at han jukset. Endret 9. januar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, beklager for sein bekreftelse, Tim Wathley er såklart riktig. Den første til å ryke ut av konkurransen var Kramer. Etter å ha sett naboen til Jerry naken går han ut av leiligheten, kommer tilbake 1 min senere, smeller pengene på bordet og roper: "I'm out!". Bonus-trivia: Selv om episoden avslutter med George som vinner, så innrømmer han i ved en senere anledning (nesten-flykræsjet på slutten av sessong 9) at han jukset. Korrekt, korrekt Skurupu! En av mine favoritt episoder av Seinfeld, ofte omtalt den som den mest kontroversielle.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Neste spørsmål: Hva er det Mr. Pitt ber Elaine ta av saltet på, fordi han ikke er noe glad i det? Endret 10. januar 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hint: Det er det samme som gjør Kramer tørst i sin lille rolle i en Woody Allen-film. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kringlene? Det var ihvertfall det som gjor Kramer tørst. hehe Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Var det ikke saltstenger da? Litt større enn dem vi vanligvis får her til lands? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 samma det. jeg tar neste da: Hva heter han fyren som alltid referer om seg selv i 3.person, som Elaine møter på treningssenteret? (Han som snakker om seg selv`, og ber Elaine ut, men hun tror han snakker om en annen) Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jimmy? hvis det er rett vil jeg vite navnet på mannen som George "forelsker" seg i. I denne episoden får vi også høre Kramer som jodler. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Var det ikke saltstenger da? Litt større enn dem vi vanligvis får her til lands? Pretzels er svaret. De Mr. Pitt hadde var bare formet som stenger i steden for den klassiske knuteformen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nå har det gått 24 timer, så her kommer neste spørsmål: George er nødt til å plukke opp Jerry på flyplassen etter å ha tapt et veddemål. Hva dreiet veddemålet seg om? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gått over 24 timer siden noen postet noe, så her kommer en ny en. Hva heter katten til "The busboy"? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Veldig sikker på at det er riktig, så her kommer neste oppgave: Jerry snakker engang med en dame som er en såkalt "lowtalker". Hun spør han om noe, og uten å høre hva hun egentlig spør om, sier Jerry ja. Hva er det han uvitende sa ja til? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Veldig sikker på at det er riktig, så her kommer neste oppgave: Jerry snakker engang med en dame som er en såkalt "lowtalker". Hun spør han om noe, og uten å høre hva hun egentlig spør om, sier Jerry ja. Hva er det han uvitende sa ja til? Å ha på en sånn sjørøvergenser på et Talkshow. Tror den heter Puffy shirt eller noe sånt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Selvfølgelig korrekt. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Her kommer spørsmålet: Hva var det George lagde under skrivepulten sin på jobben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå