bflemmen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg ser i forbrukerraporten at DVP7 kommer brukbart ut til å være så lite, men har noen erfaringer med kameraet? Jeg er spesielt opptatt av billedkvalitet, og filming under dårlige lysforhold. Jeg ser for meg at alternativet er Sonys PC-8 eller PC-101 mvh. Bjørnar Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Ærlig talt synes jeg at denne testen i forbrukerrrapporten virker tvilsom. Dessverre står det ikke noe om hvordan testen er utført, og det står heller ikke hva som ligger til grunn for vurderingene. F.eks. ser det ut som om eneste forskjell mellom Sony TRV50 og TRV18 er "allsidigheten" til kameraet, uten at dette er forklart. Lydkvalitet, bildekvalitet mv. og samtlige andre momenter får identisk karakter. Hvis dette skulle være sant, ville det være latterlig å bruke 13130 kroner på TRV50 når man kan få TRV18 til kr. 6429. Det ser ikke ut til at pris er tatt med i betraktningen overhodet. MLW Lenke til kommentar
ulfmais Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei! Jeg har nettopp kjøpt JVC sin DVP7 (forrige ukes tilbud på komplett) og selv om jeg til nå bare har filmet litt her og der, er jeg så langt fornøyd med kameraet. Har filmet inne og ute, og synes det er veldig bra til mitt bruk, dvs amatøropptak. Man lager ikke spillefilm med kameraet, men til vanlig bruk er det bra. Det er veldig lite og sitter bra i hånden, og er ikke klumpete som mange andre modeller. Jeg vippet lenge mellom DVP7 og sony sin PC101 (PC8 er "eldre" modell), og fant vel ut til slutt at det var DVP7 jeg hadde lyst på. Her er en link til mange bruker-erfaringer som hjalp meg til å velge: http://www.camcorderinfo.com/board/read.ph...f=11&i=594&t=49 Ellers kan du søke på www.google.com på "DVP7 review" og får da masse treff. mvh Alf Marius ps: på http://www.flexi-data.no/ koster den ca. 10 tusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå