monzilla Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvordan kommer man inn på UK store? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 spillet er på US store nå om du har US account. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Gjorde det.Må si det er ett stort pluss å ha US account i tillegg. Håper demoen viser oss mest mulig av spillet. Håper på en demo i lik stil som NBA Live 08,slik at man både kan spille 1-mot-1(spiller mot keeper) og vanlig kamp. 9466045[/snapback] Det er slik at man spiller mot keeper, funker helt greit... Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Du kan også spille kamp, men det varer bare i 4min tror jeg. Har enda ikke greid å score et mål og det har heller ikke motstanderne mine. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Synst det er morsomt eg. Spilte isted og hadde ballen på midtbana menst eg visste at keeperen var langt ute, så eg fyrte av ett skudd og traff stanga. Eneste store sjangsen min til nå Lenke til kommentar
19quiz76 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Utrolig lættis at det er forskjellig tilbud i de ulike "stores" - hva er poenget? Har registrert meg på UK store nå, så det var ikke noe problem.. Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 http://www.fifa2008news.com/breaking-news-...pe.htm#more-119 står det hvordan man kan laste det ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå