Rookie_NO Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvordan kan hun ha spilt alle multiplayer brettene da hun er den første som har spilt det? Og at Halo er et overhypa spill hersker det ingen tvil om. Men ser jo nå at det er på vei ut til piratene i dag så det er sikkert lurt å ikke gå på nettet fremover hvis du vil beholde mystikken. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fordi de har masse andre journalister / ansatte i bungie som spiller med / mot henne på et lukket nettverk Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 tror jeg må game litt halo 2 i dag :----D Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 tror jeg må game litt halo 2 i dag :----D 9464340[/snapback] Uff. Er så stygt å høre på/lese når folk sier "game". Hvorfor ikke bare si "spille"? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dette spillet ene og alene gjør at jeg har ekstremt lyst på en xbox 360 NÅ. Desverre har jeg ikke råd Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 tror jeg må game litt halo 2 i dag :----D 9464340[/snapback] Uff. Er så stygt å høre på/lese når folk sier "game". Hvorfor ikke bare si "spille"? 9464927[/snapback] hehe, jeg liker å si det Lenke til kommentar
baltie Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hvordan kan hun ha spilt alle multiplayer brettene da hun er den første som har spilt det? 9464125[/snapback] Hun er kanskje den første utenfor Microsoft og Bungie som har spilt det. Med andre ord er det mange hun kan spille med. Beta-testere, for eksempel. Men ser jo nå at det er på vei ut til piratene i dag så det er sikkert lurt å ikke gå på nettet fremover hvis du vil beholde mystikken. 9464125[/snapback] .. eller beholde Live-kontoen din .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå