Gå til innhold

First person to play, finish and review Halo 3


Lakus

Anbefalte innlegg

INGEN glemmer vel Halo 2 omtalen her på Gamer, som spoila hele greia og ødela spillet for meg.

 

Er det noe å spoile i halo?

 

...

9453934[/snapback]

 

Ja f.eks vis noen sier: "master cheif er en brute det finner du ut i siste lvl !!"

og du var eks i midten av spillet og leste det , da er det en spoiler

9453996[/snapback]

Jeg hååååper at det eksempelet der bare var mumbo-jumbo. For jeg har faktisk ikke runna Halo 2 enda...

9454060[/snapback]

 

var bare et dårlig eksempel , kom ikke på noe bedre :p ( ja det var mumbo-jumbo) :rofl:

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
INGEN glemmer vel Halo 2 omtalen her på Gamer, som spoila hele greia og ødela spillet for meg.

 

Er det noe å spoile i halo?

 

...

9453934[/snapback]

 

Ja f.eks vis noen sier: "master cheif er en brute det finner du ut i siste lvl !!"

og du var eks i midten av spillet og leste det , da er det en spoiler

9453996[/snapback]

Jeg hååååper at det eksempelet der bare var mumbo-jumbo. For jeg har faktisk ikke runna Halo 2 enda...

9454060[/snapback]

 

eid :)

 

fatter ikke at halo er så hypa tbh, men så er jeg en av få som ikke liker serien, men så er jeg en av få som vet hva som er bra og ikke bra (.....)

Lenke til kommentar
Halo 3 vil aldri få 10/10 i grafikk. Er det noe Halo er så er det holdbar. Tipper det er grafikk og spillbarhet som vil bli dårligst, holdbartheten er derimot jobbet ekstremt mye med. Vi har den legendariske MP som en kan holde på med i årevis. Ikke nok med det, men det er muligheter for gjennomspilling i 4 player coop og det er utallige muligheter for opptaks funksjonene. Nei , er det noe halo 3 har, så er holdbarhet!

9453988[/snapback]

Jepp, men så er jo grafikken sinnsykt bra laget også. Ikke bare teknisk sett, men artistisk sett ser jo for eksempel de nye spartan-draktene utrolige kule ut, rett og slett.

 

Vet ikke om det kommer til å få bedre kritikker enn BioShock, men tipper det kommer nært.

Lenke til kommentar
Halo 3 vil aldri få 10/10 i grafikk. Er det noe Halo er så er det holdbar. Tipper det er grafikk og spillbarhet som vil bli dårligst, holdbartheten er derimot jobbet ekstremt mye med. Vi har den legendariske MP som en kan holde på med i årevis. Ikke nok med det, men det er muligheter for gjennomspilling i 4 player coop og det er utallige muligheter for opptaks funksjonene. Nei , er det noe halo 3 har, så er holdbarhet!

Hvordan kan du si spillet har dårlig spillbarhet og samtidig god holdbarhet? Selvmotsigende.
Lenke til kommentar
Holdbarhet = Hvor lenge selve Storyen holder

Spillbarhet = Alt som går ann å finne på (Coop, Live osv)

Villt gjetting :innocent:

9454666[/snapback]

Jeg tenker på spillbarhet som gameplay, siden det matcher ganske godt sånn språklig sett. Gameplay er jo mer hvor smooth det er, kontrollene, hvor moro man har det mens man spiller og litt sånt.

Holdbarhet mener jeg er alt annet enn story; forge, multiplayer, co-op og så videre.

Lenke til kommentar
Jeg har en mistanke om at jeg kan komme til å spille H3 veldig lenge mtp multiplayer.. Med så utrolig mange modes, Forge osv så tror jeg jeg kan kose meg kriminelt mye med det. :D

9455711[/snapback]

Singelplayer biten i Halo3 er vel den jeg ser minst fram til. Multiplayer delen i dette spillet er bare helt enorm og kommer til å by på sinnsykt mange timer med fet underholdning. Så bare hvor mye jeg spilte beta'en ;-)

 

Deilig at dagene går såpass fort no fram til release ;-) Jeg har også ferie den uka det kommer ut....Sweet

Lenke til kommentar

LordShaft, da har vi ett forskjellig syn på Halo. Jeg håper, tror og vet(nei, jeg vet ikke. det er ett uttrykk) at singelplayeren kommer til og bli konge med ett gameplay som herjer vilt rundt det meste vi har sett per idag flere ganger og en historie som jeg har til gode og se noe i nærheten så engasjerende av.

Multiplayeren med map-editor etc. er en bonus. En utrolig god bonus som kommer til og holde live i Halo 3 veldig, veldig lenge.

 

(alt dette er personlige meninger av meg.)

Lenke til kommentar

Jeg tviler ikke på at Singelplayer dele vil bli bra, men i å med at jeg ikke har fulgt så godt med i denne triologien, så gir vel slutten på "kampen" meg mere spm enn svar. Jeg kommer nok til å kose meg godt med Singelplayer delen, men jeg kjøper dette spillet ene og alene pga MP delen ;-)

 

Men vi er alle ulik.... takk faen for det hehe :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...