Gå til innhold

First person to play, finish and review Halo 3


Lakus

Anbefalte innlegg

So imagine what it must feel like to be the first journalist - in fact, the first hardcore fan outside of Bungie and Microsoft - to complete the biggest and most anticipated product of the year, Halo 3. You've battled through every mission... competed on every multiplayer map... watched every cut scene, including the ending to the entire trilogy.

 

Imagine no more. That journalist - Francesca Reyes, Editor-in-Chief of Official Xbox Magazine - works right down the hall from GamesRadar (another lucky perk of the job, eh?). We talked to her about her one-of-a-kind trip to Bungie to finish the fight before anyone else.

GLEDER MEG!!

 

Kilde!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har selvfølgelig planer om å ikke være på nett etter 24 september, man vet aldri om det kommer noen spoilere, så jeg vil garantert lese alle anmeldelser etter jeg selv er ferdig med spillet.

9452909[/snapback]

Samme her, kommer bare til å se selve karakterene i så fall. Unngår å lese omtaler før jeg er ferdig.

INGEN glemmer vel Halo 2 omtalen her på Gamer, som spoila hele greia og ødela spillet for meg.

Lenke til kommentar
mest trolig vil det få 10/10.tipper det vil få 10 i grafikk, spillbarhet og 9 i holdbarhet, og lyd. konklusjon 10.

 

gleder meg utrolig til spillet selv, Håper også veldig att vi får se ansiktet til master chief under masken.

9453940[/snapback]

 

Halo 3 vil aldri få 10/10 i grafikk. Er det noe Halo er så er det holdbar. Tipper det er grafikk og spillbarhet som vil bli dårligst, holdbartheten er derimot jobbet ekstremt mye med. Vi har den legendariske MP som en kan holde på med i årevis. Ikke nok med det, men det er muligheter for gjennomspilling i 4 player coop og det er utallige muligheter for opptaks funksjonene. Nei , er det noe halo 3 har, så er holdbarhet!

Lenke til kommentar
INGEN glemmer vel Halo 2 omtalen her på Gamer, som spoila hele greia og ødela spillet for meg.

 

Er det noe å spoile i halo?

 

...

9453934[/snapback]

 

Ja f.eks vis noen sier: "master cheif er en brute det finner du ut i siste lvl !!"

og du var eks i midten av spillet og leste det , da er det en spoiler

9453996[/snapback]

Jeg hååååper at det eksempelet der bare var mumbo-jumbo. For jeg har faktisk ikke runna Halo 2 enda...

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...