SnowDOG_ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er klar over at PS3 fungerer utmerket med USB tastaturer men lurer på om USB headsett med mic fungerer til ps3? Noen som vet? Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Funker som bare det. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 yupp, funker, amazon.com selger bøtter og spann med både blåtann headsett og lednings basert USB headset. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Takk for svar. Da er det bare til å finne ut kas eg vil ha. Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Fungerer alle USB-headset utmerket? Da jeg spilte Warhawk i går kveld, så prøvde jeg nemlig et eldre USB-basert Logitech-headset. Lyden ble veldig "boblete", noe som minner om lyden du får når du ripper CD til mp3 med alt for lav bitrate. Det som ble sagt var dermed rimelig uforståelig og jeg måtte gi opp forsøket. Ja, jeg var inne i XMB, headsettet ble korrekt gjenkjent og jeg satte det som aktiv lydenhet. Og ja, jeg vet at jeg ikke hadde problemer med lokalnettet eller internettlinja på det tidspunktet. Dessuten har jeg selvfølgelig NAT Type 2, så det er ikke noe som tyder på at det ikke skulle fungere. Noen forslag til hva som er galt? Eller er det kjent at ikke alle headset fungerer utmerket? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Så funker f.eks koss cs100? Endret 8. september 2007 av Janerikn Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Så funker f.eks koss cs100? 9451264[/snapback] Regner med det. Jeg bruke denne pluss denne og det funket som bare det. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Jeg har brukt både et Plantronics USB-headset, og et vanlig headset + et noname USB-adapter jeg kjøpte på Biltema. Funket fint. Ulempen med det siste var at man ikke kan stille volum på det. Obs: Det er bare chattingen som kommer på headsettet. Lyden ellers går til den vanlige lydutgangen. Endret 8. september 2007 av asdfteam Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=49078 Dette bruker jeg, knalldigg! Og det med at lyden blir boblete, er bare at "Voice-supporten" i spillet, ikke er helt optimal, men den er bedre enn i mange andre spill! Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har brukt både et Plantronics USB-headset, og et vanlig headset + et noname USB-adapter jeg kjøpte på Biltema. Funket fint. Ulempen med det siste var at man ikke kan stille volum på det. Obs: Det er bare chattingen som kommer på headsettet. Lyden ellers går til den vanlige lydutgangen. 9454477[/snapback] er det ikke mulig å få resten av lyden over usb headsett ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå