sony123 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Sett på Logitech VX Nano? 9489875[/snapback] Den så veldig herlig ut Hvordan er det med programvare? må jeg ha det for å bruke den? 9489967[/snapback] Nei, det trenger du ikke. Men uten programvare kan du ikke omprogrammere knappene. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Jeg trenger strengt tatt ikke denne funksjonen, den skal brukes til skolepc. Jeg skal se litt på den musa hvertfall Kom gjerne med flere forslag folkens! Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg trenger strengt tatt ikke denne funksjonen, den skal brukes til skolepc. Jeg skal se litt på den musa hvertfall Kom gjerne med flere forslag folkens! 9490035[/snapback] Den er helt ideel til ditt bruk da, liten å enkel å ta med seg. Trenger heller ikke være bekymret for å ødelegge mottakeren eller usb portene da den er bitteliten. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 eneste problemet er at jeg ikke kan finne den i noen nettbutikker Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 sitter og ser på nano nu, har lest et par tester av den på engadet. Noen som vet hvor den selges billigst? plz link. Noen som har erfaringer med beggE? Kjempe Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 eneste problemet er at jeg ikke kan finne den i noen nettbutikker 9490092[/snapback] Sett her? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 HAHA litt koffert titelen da :!: Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Jeg fant den hvertfall ikke på musedelen i prisguiden, og logitech hadde den ikke i nettbutikken sin, men jaja, tusen takk sony123! Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) hmm, se litt nøyere er den første man ser på muse sia. http://www.logitech.com/index.cfm/mice_poi.../mice/&cl=no,no Endret 13. september 2007 av Panny60 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Ja, den er der, men ikke til salgs Jeg har bestilt varsel til når den blir lagt ut for salg Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Ja, den er der, men ikke til salgs Jeg har bestilt varsel til når den blir lagt ut for salg 9490462[/snapback] så det ikke Endret 13. september 2007 av Panny60 Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ja, den er der, men ikke til salgs Jeg har bestilt varsel til når den blir lagt ut for salg 9490462[/snapback] Den er da i salg. Har hatt den i snart 3 uker. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 er den digg å bruke, noen synspunkter. Skrive en liten test, det hadde vært topp . Takk Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 er den digg å bruke, noen synspunkter. Skrive en liten test, det hadde vært topp . Takk 9490723[/snapback] Hehe, jeg er fornøyd. Liten å lett mus, litt uvant til å begynne med da musen jeg byttet ut var Logitech MX 900. Grunnen til at jeg valgte denne er frem\tilbake knappene, og nanomottakeren. Den er nok for lett for heavygamere kan jeg tenke meg, spiller kun Age Of Empires jeg å der funker den knall=) Men er en knallbra å meget portabel strømgjerrig mus Anbefales=) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Da har jeg kjøpt Logitech VX Nano Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 grattis si ifra hvordan den funker da. jeg kjøpte logitech v500 jeg. heelt grei mus Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Min erfaring med Logitech VX Nano er følgende hittil: +veier lite +behagelig scrollehjul +bitteliten søt usb-dongel +fint design +plass til dongelen ved batteriet, inni musa +ordner connection med en hvilken som helst pc i løpet av 1 sek. -fram og tilbake-knappene er plassert ugunstig, jeg er vant til en på hver side av musa -Dongelen lager ringlelyder når jeg rister forsiktig på den (på vei til å bli ødelagt?) -musa er litt for liten for mine hender Konklusjon: Jeg er ganske fornøyd, bare pass på å kjøpe et billigere sted enn spaceworld, jeg ga 599 for den Anbefales! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Logitech VX Nano er en kongegod mus:D Følger også med en liten søt taske å ha den i når man farter rundt! Lenke til kommentar
arstu Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg trenger en ok allround-mus til skolepc'en og har følgende kriterier:-Trådløs -USB-dongelen må være så liten som mulig, og helst ha en plass inni musa man kan legge den når den ikke er i bruk. -Ikke trenge programvare, bare plug'n play -billig som mulig -ha et ok utvalg av funksjoner. jeg trenger høyre/venstre knapp, skrollehjul og tilbake/forover-knapper. har ikke noe imot flere knapper. jeg fant et eksempel på hvordan den skal være her(rundt 150 NOK for den), men den trenger programvare Du finner en helt grei mus til en hundrelapp her:Trådløs optisk minimus Jeg har kjøpt en slik selv, og er veldig fornøyd. Samme som BenQ som du finner en test av her: BenQ Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Du finner en helt grei mus til en hundrelapp her:Trådløs optisk minimusJeg har kjøpt en slik selv, og er veldig fornøyd. Samme som BenQ som du finner en test av her: BenQ Eller kjøp den for 44kr inkl frakt herifra: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå