Gå til innhold

Trenger mus til skolepc

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ok allround-mus til skolepc'en og har følgende kriterier:

-Trådløs

-USB-dongelen må være så liten som mulig, og helst ha en plass inni musa man kan legge den når den ikke er i bruk.

-Ikke trenge programvare, bare plug'n play

-billig som mulig

-ha et ok utvalg av funksjoner. jeg trenger høyre/venstre knapp, skrollehjul og tilbake/forover-knapper. har ikke noe imot flere knapper.

jeg fant et eksempel på hvordan den skal være her(rundt 150 NOK for den), men den trenger programvare :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den musa du linker til i første post ser vell grei ut?

kan du ikke eventuelt høre med it-ansvarlig om han kan innstalere programvaren til musa? så lenge du har en orginal cd med driverne bør det vell gå greit?

jeg leier også pc i forbindelse med skolen. (leieavtalen). jeg har 2 brukere. en admin som jeg bruker hjemme. og en bruker som står i domenet på skolen. det jeg gjorde (på oppfordring av it-ansvarlig) var å loggge inn med admin-brukeren min. for så å bruke den til å gi domene-brukeren administrator-rettigheter.

jeg skal bruke min Logitech MX 518 til skole-pc. så kjøper jeg meg en ny Logitech G5 2007 edition til min private stasjonære pc.

Lenke til kommentar

En av de mest avanserte og beste musene til bærbare pc'r

Kanskje litt i dyreste laget, men verdt det skal kjøpe til uka.

VX Revolution https://prisguiden.no/product.php?product_id=50547

Og hvilken skole pc'r har dere fatt da? Har en Dell L520, med Intel centrino dou T5500, med 1 gb ram, 80 gb harddisk, 950 graphics. Begrenset tilgang, men til han fyren som linket til den siden der man kunne resette admin passordet. Kan man gjøre seg selv til Begrenset bruker igjen, og sette samma passord som adminen hadde før?

Er så jævli irritert grunnet begrenset tilgang! Har blåtann men er slått av :(. Så jævli vanskelig de skal gjøre de for oss elever.

Håper noen har svaret med den admin greia, en i klassen min formaterte hele driten og gikk til it ansvarlig etterpå for å få proxy innstlinnger til nettet. Han tok pc'n og formatere den på nytt og satt inn alt crapet på nytt igjen :(. Men han ble ikke anmeldt ellernoe da. så ikke ta det med anmeldelse så seroøst.

BTW: siden det er musa det er snakk om, Den har egen "lomme" til usb dongle.

Edit: masse skrivefeil, men har ikke tid til å rette grunnet lekser og mange innleveringer imorra :cry:

Endret av Panny60
Lenke til kommentar
Jeg er litt i tvil med Logitech v500, mtp skrolleløsningen og drivere... :ermm:

men takk for forslaget :)

andre tips?

9460748[/snapback]

den er helt grei hvis jeg skal ha den. har testa svigers sin, og den er helt fin til småting.

men, når jeg begynner å spille kobler jeg alltid til en mus med kabel uansett, så for meg er v500 alle tiders ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...