Stig73 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hva trenger jeg for å koble 2 pc'er på 1 skjerm? Trenger bare å se et skjermbilde til enhver tid. Finnes det en eller an switch som kan brukes? Hvis ja, hva heter den og hvor får jeg kjøpt den? Stig Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 tviler sterk på at det er mulig, men jeg utelukker det ikke 100%... bare 99,9 Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det er fullt mulig. Når jeg jobbet på Hydros EDB avdeling i arbeidsuken og klargjorde Dell maskiner brukte vi en kjekk liten boks der vi kunne svitsje mellom 5 skjermbilder. Komplett selger mange forskjellige og noen skjermer har det integrert, f.eks. min LCD. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Har du nettverkskort i begge maskinene? da kan du jo koble de sammen og bruke Remote Desktop Sharing Lenke til kommentar
Stig73 Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Der ja! Regnet med at det fantes noe slikt. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Det er fullt mulig. Når jeg jobbet på Hydros EDB avdeling i arbeidsuken og klargjorde Dell maskiner brukte vi en kjekk liten boks der vi kunne svitsje mellom 5 skjermbilder. Komplett selger mange forskjellige og noen skjermer har det integrert, f.eks. min LCD. hmm... det der hadde jeg ikke trodd... vet at det går ann å splitte signalet fra en skjerm utgang og koble til mange skjermer og andre ting som produserer bilder, men flere pc'er til en skjerm hadde jeg ikke hørt om... da lærte Ernie noe i dag også da... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Det du trenger er en KVM Switch! Da kan du feks. ha 2 pc'er på en skjerm ett tastatur og en mus :o Disse får du vel kjøpt av de fleste webshop's. Lenke til kommentar
firepack Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei ernie85! ref 99.9 % --> "Er uvitenhet en unnskyldning hvis kunnskapen er tilgjengelig....?" Hadde godtatt 50% sikkerhet lol Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hei ernie85! ref 99.9 % --> "Er uvitenhet en unnskyldning hvis kunnskapen er tilgjengelig....?" Hadde godtatt 50% sikkerhet lol vel, jeg følte meg rimlig sikker... hadde jeg vært mer usikker hadde jeg nok satt et sted mellom 40-60% Lenke til kommentar
firepack Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Bare erter litt. Ikke noe vondt ment! Lenke til kommentar
bruno Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 K-Leteng har alt du trenger, jeg skifter mellom 4 PCer på en skjerm, et tastatur og ei mus. De billige som selges av Clas-Olsson og de fleste webshopper er stort sett ubrukelige på grunn av dårlig skjermbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå