Hakkebakk Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei! Jeg kjøpte ny mobil, og den skal brukes som MP3-spiller. Jeg lurer på hvilken av disse som har høyest overføringshastighet: ledningen jeg fikk med mobilen eller minnekortleseren. Takk for svar. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg ville gått for minnekort-leseren. trenger du et ekstra program for å overføre over ledning? Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Måtte installere CDen jeg fikk med for å overføre med kabel. Men takk for svar, da bruker jeg minnekortleseren Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg ville gått for minnekortleseren fordi det blir mindre styr med ekstra programmer og jeg tror faktisk det går fortrere, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 tror minnekortleser er raskest, det er i hvert fall det jeg har erfart. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Begge bruker nok USB 2.0 og da er hastigheten i teorien lik. Spørsmålet blir kun hva som er raskest for deg, å pelle ut kortet eller finne fram ledningen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Men den teorien holder desverre ikke helt i praksis. All min erfaring tilsier at hastigheten vil være forskjellig, ikke bare mellom kabel og minnekortleser, men også mellom forskjellige minnekortlesere. Eneste du egentlig kan gjøre er å teste ut de ulike alternativene du har, og ta tiden på en større operasjon. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det var vel nettopp derfor jeg skrev "i teorien lik". Den lille forskjellen det er vil bli spist opp andre steder, som ved å måtte finne fram kortleser eller kabel eller ta ut og sette inn kortet igjen. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 minnekortleser kommer opp som en liten Hd på skrivebordet, da er det bare å åpne opp og skyve/flytte de filer du vil ha rett inn. tok 2 minutt og overføre for meg. kabel og program har jeg aldri skjønt ! Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Minnekort kommer opp som en "flyttbar disk" i Min Datamaksin. I mitt tilfelle er minnekortleseren raskere enn kabelen. Kabelen/programvaren er også unødvendig tungvindt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå