camillo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hei, har akkurat kjøpt ny bærebar pc. Prøver å installere windows xp, men får feilmelding når den driver å loader filer; "A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer" TEchnical information: *** STOP: 0x0000007E (..) *** pci.sys -Address (..), Datestamp (..) håper noen har mulighet til å hjelpe meg! mvh magnus Endret 8. september 2007 av camillo Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 les litt her søkte litt rundt:) prøv med en annen cd først:) før du går løs på linken Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Problemet kan også være rellatert til HDD eller minne, prøv og installer med bare en minnes brikke feks. Lenke til kommentar
camillo Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Problemet kan også være rellatert til HDD eller minne, prøv og installer med bare en minnes brikke feks. 9451303[/snapback] Hvordan installerer man med kun den ene minnebrikken? Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Problemet kan også være rellatert til HDD eller minne, prøv og installer med bare en minnes brikke feks. 9451303[/snapback] Hvordan installerer man med kun den ene minnebrikken? 9451560[/snapback] Tar ut en av RAM brikkene av gangen og tester. Ellers er det et hav av muligheter a prove her, og jeg nevner noen av de: Harddisken din kan vaere problemet, har du muligheten forsok med en annen. RAMen som nevnt Windows XP plata, kanskje prove en annen Har du vaert i biosen og forandret noe ville jeg resatt denne Endret 8. september 2007 av pralinaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå