Gå til innhold

Pc'n fryser når jeg laster ned torrent!

Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som topic sier, så fryser pc'n min når jeg laster ned torrent, uansett hvilket program jeg bruker. Virker som det går fint en times tid, også fryser pc'n og jeg må restarte den. Noen som vet hva som kan til dette? Kjører windows xp hvis noen lurer.

9450792[/snapback]

har nesten samme problemet selv bare at den fryser seg nesten med en gang så kan liksom ikke holde på med noen annet i samme slengen liksom

Lenke til kommentar

vil foreslå å bruke BitComet... jeg og de vennene av meg som driver på med torrent bruker denne alle sammen... den tar ikke mye plass, du merker ingenting på minnet og du kan gjøre litt forskjellig med programmet i Options... hva har du av spesifics på dataen anyway?

Endret av Rascorp
Lenke til kommentar

Leste litt på utorrent.com og da sto dette: If you find your µTorrent process uses a huge amount of memory abnormally, or steadily increasing for no reason (especially with DHT on), and you use the NVIDIA integrated firewall, you MUST UNINSTALL THE FIREWALL. Disabling it will not work! The firewall has a serious bug (which has NOT been fixed to this date) that causes many programs to leak large amounts of memory. It is NOT a µTorrent bug. There is no fix for this, you MUST uninstall the NVIDIA Firewall. However, the latest version of the NVIDIA Firewall (bundled with the newest nForce drivers) appears to fix this problem. µTorrent still presents the warning dialog, but this will be rectified in the next version.

Så jeg prøver å laste ned nyeste nforce drivere og ser om dette ordner problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...