Gå til innhold

Ghoster Samsung Syncmaster 191T??

Mefisto

Anbefalte innlegg

Jeg har nå surfet over nettet og lest endel tester. Nesten alle de engelske testene jeg leste sa klart ifra at Samsung Syncmaster 191T ghostet på spill med høy FPS, mens de norske testene jeg leste sa derimot det motsatte (altså at den IKKE ghostet, og at man måtte være ekstremt kresen hvis man skulle merke det...). Disse norske testene var henholdsvis dinsides og pcworlds. Noen som har erfaringer med denne skjermen, og som ærlig kan si at de har testet f. eks. Unreal T. 2003 på denne skjermen og ikke opplevd ghosting??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har denne skjermen og kan si at den ghoster litt. Men jeg har blitt ganske vant med det etter hvert. Det er mest i CS jeg merker det i forhold til CRTen min, men det er ganske lite. I andre spill som MOHAA er den en drøm, har spillt litt UT2k3 med den og der merker jeg heller ikke så mye til ghostingen. Jeg synes i alle fall at skjermen er knallgod og jeg elsker å se film på den. :D

Lenke til kommentar

Har denne skjermen nå på ati 9500 og den ghoster litt.

Best å spille i 1280*1024 som er standard oppløsning.

Om du merker ghosting eller ikke kommer litt ann på hvordan grafikken i spillet er. Om det er mye lyse farger og så ett par veldig mørke som beveges raskt legger du mer merke til ghostingen en feks. i spill der det gjelder å snike seg frem.

Spiller både nfs hp2 og litt igi for tiden og det går helt greit.

Lenke til kommentar

Det kommer helt an på deg. Folk kan ha vidt forskjellige oppfatninger av ghosting. Derfor må du se skjermen selv, å lese reviews av lcd skjermer er totalt verdiløst dersom det ikke er en side-ved-side sammenlikning av to skjermer. Men du og kameraten din kan komme frem til totalt forskjellig konklusjon på samme skjerm, så mitt råd er at du går og ser den eller bestiller og eventuelt benytter angrefrist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...