Joachim_F Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Radarparet Sam og Max har nå inntatt norske butikker, i en samlepakke som inneholder alle seks episodene fra Sam & Max: Season One. Les mer Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dette tror at jeg skal kjøpe meg. Jævli artige spill Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vil absolutt anbefale denne, genial humor og ett av de beste eventyr spillene som har kommet de siste årene. Kanskje litt for enkle puzzles til tider, men synes ikke det ødelegger for spillet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Da var det kjøpt Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er spillet sultent på hardware? har en gammel xp2600 og 6600GT. Kjører det noenlunde greit tror dere? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Krever ikke en dritt Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Ser kult nok ut til at eg kjem til å kjøpe det, når eg får råd. Edit: Systemkrav: Windows XP or Vista, 1.5GHz processor, 256MB RAM, 32MB 3D-accelerated video card. (Kilde) Det lønner seg å sjekke sida deira fyrst. Endret 9. september 2007 av Sviker Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har abbonert på sesongen siden jeg først hørte om den, og slo til på tilbudet om å få spillet tilsendt for portokostnader (jeg har jo allerede betalt for innholdet) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg kjøpte hele sesong 1 rett før første episode kom ut, og gadd aldri spille mer enn de to første episodene før jeg totalt mistet interesse. Følte det hele ble litt "meh", og føltes ikke som Sam & Max og jeg liker å beholde de gode minnene jeg har om de to. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har noen bestillt online og mottatt spillet ennå? Har bestillt fra platekompaniet men usikker på om de har det på lager. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bestilte fra Telltale games direkte, og det kom i alle fall i posten i går Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jasså, når bestillte du? Og måtte du betale tollavgift? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Funket fint å kjøpe det på steam. Null ventetid, og god pris Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Installerte dette i går (cd-utgaven), da jeg ennå ikke har somlet meg til å fullføre episode 6. Da den var ferdig, og jeg skulle åpne spillet, nektet systemet å lese disken. Hipp hurra! Noen forslag til hvordan jeg kan løse dette? Det står at den er kompatibel med Vista, men jeg begynner å lure... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg