Gå til innhold

IGN har anmeldt skate.

Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

Who can blame them? PS3 er vanskelig og nytt å utvikle til, klart at det vil ta litt tid før utviklerne venner seg til det :)

9468772[/snapback]

Ja, det er en helt annen måte å programmere for til PS3, utviklingsspråk som tidligere var ukjent for den menneskelige rase - men nå så fort vi har klart å tyde de antikke papyrusene vil den skjulte magien i PS3 låses opp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sammenligner det som om jeg med min 40 000 kroners PC får ett spill som hakker pga dårlig optimisering mens det går flytende på en PC til 5000. Jævlig frustrende. For all del Xbox360 er en bra konsoll men når ett spill som Skate som absolutt ikke krever noe HAKKER på en så kraftig konsoll som PS3 blir man rett og slett sint på utviklerne.

9468754[/snapback]

Ja for all del, xbox360 er en bra konsoll, men ikke sammenlignet med din (40.000,-) pc *host*ps3*host*

Hver gang jeg leser innleggene dine tar jeg nesten til tårene. Eller jeg burde kanskje flira, men du er så håpløst fokusert på at PS3 skal være så mye bedre enn alt annet!

I stede for å bare godta at PS3 ikke er allverden :whistle:

Lenke til kommentar
Faan det første som slo meg når jeg leste topicen var: I huleste har IGN anmelt skate...altså politi-anmelt...begynte å lure her ja...seff var det ikke slik da, skjønte det når jeg åpnet den :wee:

9454290[/snapback]

Skate kommer 20.september...

9454667[/snapback]

What? Lurte han på når det kom? :p

9454682[/snapback]

Skate kommer 20. september...

9455357[/snapback]

Har spilt denne demoen ihjel. Ja faktisk så mye at jeg knapt tar meg tid til å spille ferdig BioShock... Har helt glemt at det kommer nytt Halo spell...

Men hvor får dere datoen fra? Nesten alle sider jeg ser sier det kommer den 27. untatt komplett som mener 20 og platekompaniet som mener 14.

Håper komapniet har rett jeg :innocent:

Nesten

Lenke til kommentar

jeg forhåndsbestillte skate til x360 hos ebgames, de sa det skulle komme inn 20. september, jeg ringte 20. september da sa de det var utsatt til uti oktober, noen som vet den rette utgivelses datoen til skate på 360? ser det mange her som nevner 27. september, så jeg håper det er rett.

Endret av bjoho
Lenke til kommentar

til og med HEAVENLY SWORD som er utviklet for PS3 har jo jaggies og hakker AVEAN.. Så tror ikke du skal skylde så mye på utviklerne, er vel heller at den er for vansklige å utvikle til.

HAdde HS vært multiplattform hadde jeg plukket opp 360 versjonen, men slik var det ikke så da ble det PS3 versjonen jeg runna :)

Lenke til kommentar

The differences between the PlayStation 3 and Xbox 360 versions of Skate are a bit of give and take. The PS3 version has slightly better control, solely because its looser analog sticks are more conducive to fast trick snapping. The game has motion control support, which lets you steer by tilting the controller instead of using the left analog stick. It's disabled by default for a reason, as the huge dead zone and imprecise motion makes playing the game practically impossible with it turned on. Skate is also limited to four players online, as opposed to six on the Xbox 360, which can be a bummer in some spots; but considering how crowded some of the areas can get with six skaters, this can be a blessing in disguise. But any points the PS3 version earns are totally negated by its awful frame rate. Whether you're playing alone or online, the game drops frames all over the place when anything starts moving quickly. This is a very timing-oriented game, and having a frame rate this bad really hurts the gameplay

LINK

Lenke til kommentar
til og med HEAVENLY SWORD som er utviklet for PS3 har jo jaggies og hakker AVEAN.. Så tror ikke du skal skylde så mye på utviklerne, er vel heller at den er for vansklige å utvikle til.

HAdde HS vært multiplattform hadde jeg plukket opp 360 versjonen, men slik var det ikke så da ble det PS3 versjonen jeg runna :)

9570347[/snapback]

Det stemmer ikke da jeg har gjennomført det for noen dager siden. Heavenly Sword er noe av det mest visuelle spillene på noen konsoll for tiden, herlig anti-aliasing og ingen hakking overhodet.

Har dessuten fått testet både Xbox360 og PS3 sin versjon av SKATE nå. PS3 har bedre bilde noe som kan være pga HDMI tilkoblingen men ellers veldig likt. Men frame drops er ikke-eksisterende, kanskje iløpet av en lang spilletid kan du oppleve at spillet hakker i 0.2 sekunder men hva er nå det å klage på.

Jeg har en PC med Quad og 4gb minne samt 8800 skjermkort som kan hakke av og til på simple spill. har ingenting med hardwaren å gjøre, har med spillet å gjøre.

Det som er snodig er at IGN merket framedrops ganske mye, men det kan også være pga defekt spiller / smuss på platen. Både på demoen og retailspillet har jeg ikke sett noe framedrops, som sagt kun 1 gang kanskje iløpet av en time. Men det skjer så fort at jeg ikke bryr meg over det.

Analogstickene på Xbox360en var grusom å trikse med, slet med å ollie rent flere ganger og onlinemodusen på Xbox360en kunne være en utfordring i seg selv. Boksen måtte restarte 6 ganger for å hele tatt komme seg inn pga oppdateringer mens PS3`en gikk rett inn uten en eneste restart.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Har hatt fullversjonen av Skate siden fredagen, dette da på PS3. Hvor folk ser FrameDrops aner jeg ikke, og dette er noe jeg reagerer ganske raskt på. På demoen opplevde jeg en alderi så liten framedrop to/tre ganger, men det spilte jeg mye... Nå har jeg spilt Retail spillet alt for mye allerede og har rett og slett ikke opplevd noe av den framedroppen alle snakker om.... Jeg tror det er en liten myte, eller at folk tror de ser noe de ikke ser....

Lenke til kommentar
Analogstickene på Xbox360en var grusom å trikse med, slet med å ollie rent flere ganger og onlinemodusen på Xbox360en kunne være en utfordring i seg selv. Boksen måtte restarte 6 ganger for å hele tatt komme seg inn pga oppdateringer mens PS3`en gikk rett inn uten en eneste restart.

Haha! Dagens! Når alle andre sier en ting, da er det godt vi har Avean som kan si dem imot.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...