GLN Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg sliter med slim i munnen og dårlig ånde når jeg står opp, noe som kan være plagsomt noen ganger. Jeg pusser tennene før jeg legger med og etter jeg står opp, så hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det er nok helt vanlig Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hva inntar du da? Mye gift stoffer? Hele 70% av giftstoffene kroppen kvitter seg med, kommer ut åndedrettet. Endret 8. september 2007 av pellefant Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Prøv SB12! Etter at jeg begynte med det har jeg vært nesten minty fresh om morgenen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Prøv SB12! Etter at jeg begynte med det har jeg vært nesten minty fresh om morgenen. 9468526[/snapback] Den er jeg fullt og helt enig i! Hadde utrolig dårlig ånde jeg og, så kjøpte jeg SB12 har ikke vært en klage fra klassekameratene mine etter det! Det de sier på reklamen er faktisk sant! Vi burde skrive det opp i Guinies World records. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå