Goliath Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Vet du om noen kule Halo videoer, som kan være trailere, fanart, ingame demo osv.? Post! Kanskje noen har gått glipp av noe Torrentlenker og HD-kvalitet er å foretrekke men du kan bruke også YouTube. Vil du dele noe fra YouTube, kan du bruke YouTube-taggen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du tar lenken til videoen og klipper ut det som kommer etter watch?v=. Du legger da denne koden i YouTube-taggen slik:[youtube]wXrYSEOg3Ro[/youtube] Dette eksempelet ble tatt av denne lenken: De som spammer tråden med ooold-kommentarer, blir slått med SPNKR i nakken. --------------- Så en utrolig kul Halo-video som er satt sammen av mange forskjellige videoklipp, trailere, dokumentarer and so on. Endret 8. september 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Laster ned... EDIT: Klart em av de beste "User made" filmene jeg har sett. Eneste som trakk ned var at lydene på slutten ikke helt passet inn. Hvem er det som har original-sangen? Endret 8. september 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Lakus, Usikker..men den passet Enig at slutten var litt off. Kunne spart seg fra den. ------ Aner ikke om denne er nevnt her på forumet. Jeg har sett bilder av propsene (Warthog..) de har brukt i denne RL-Halo filmen men ikke direkte sett sluttresultatet før nå. Var jo spekulasjoner om propsene var for langfilmen men var nok ikke det...ennå Endret 8. september 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har sett den siste der før. Se for dere hvordan Halo "The Movie" kan bli med ett spektakulært stort budsjett når det klippet der var laget med ett minimums-budsjett. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Haloid Feteste fanmade filmen jeg har sett. Alt gjort av Monty Oum. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) :!: vet om et sykt dobbel kill (gameplay) Se signaturet mitt (linken) lol e-wok den videoen var bra :!: edit: leif Endret 8. september 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 :!: vet om et sykt dobbel kill (gameplay) Se signaturet mitt (linken) lol e-wok den videoen var bra :!: edit: leif 9454049[/snapback] HAHAH :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå