Gå til innhold

Vista's skjermleser Fjerne

Anbefalte innlegg

Hallo! Her om dagen så dreiv jeg å utforska vista , så på logg inn skjermen så trykket jeg på knappen nederst i venstre hjørne, så merket jegav skjermleser, jeg logget inn og den begynner å lese opp..

Og her kommer problemet, hvordan i huleste fjerner jeg den?!?!

Jeg har prøvd å ta å krysse vekk fra skjermleser, men kommer opp igjen etter reboot..

DEt er ikke noe problem å avslutte den når den har begynt, men den sinkr ned dataens oppstart no sinnsykt''

Takk I fremtiden, Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Her kan du finne det i kontrollpanelet ivertfall:

Start -> Kontrollpanel -> Trykk på Hjelpemiddel -> Trykk på Hjelpemiddelsenter

Øverst i kategorien 'Utforsk alle innstillinger' ser du 'Bruk datamaskinen uten skjerm' trykk på den og du får opp alternativer for å ta vekk igjen kryss: Ta de vekk, trykk deretter lagre, etter å ha trykka bruk skal det vel i teorien virke, men det må dere teste.

(har ikke testa det i frykt om det ikke virker, vil jo ikke ha samme problemet selv :))

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Her kan du finne det i kontrollpanelet ivertfall:

Start -> Kontrollpanel -> Trykk på Hjelpemiddel -> Trykk på Hjelpemiddelsenter

Øverst i kategorien 'Utforsk alle innstillinger' ser du 'Bruk datamaskinen uten skjerm' trykk på den og du får opp alternativer for å ta vekk igjen kryss: Ta de vekk, trykk deretter lagre, etter å ha trykka bruk skal det vel i teorien virke, men det må dere teste.

(har ikke testa det i frykt om det ikke virker, vil jo ikke ha samme problemet selv :))

Hadde det samme problemet selv, ble kvitt det med metoden din Dannan, tusen takk for godt tips! Skjermleseren har plaget meg en stund ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...