Nimrad Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg skal bytte ut min HTC S710 med en BILLIG og god mobil. Det jeg legger vekt på er: - GOD batteritid - Gode taster - veldig veldig billig - fargeskjerm/mms-støtte må den ha Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 med eller uten abo? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Uten abonnement ja. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 er vel bare å lete litt i prisguiden.no , dinpris.no , brapris.no eller se litt om på amobil.no. kansje finner du det du leter etter,evt en brukt en på finn.no Lenke til kommentar
JonW Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg skal bytte ut min HTC S710 med en BILLIG og god mobil. Det jeg legger vekt på er: - GOD batteritid - Gode taster - veldig veldig billig - fargeskjerm/mms-støtte må den ha 9450421[/snapback] Nokia 6070 mann , hatt den selv og stiller alle dine krav ? at den koster rundt tusenlappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå