SSSø Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Takker for all hjelp. Fikk nettopp alt til å spille. Jævlig fornøyd. Litt fintuning av lyden igjen så blir dette bra. Litt piping på høyt turtall er vel eneste negative. Er det dynamoen sin feil? Forslag til skjerming? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 som regel er det enten dynamo støy du har eller dårlig jording. hadde dynamo støy i golfen jeg hadde før, skiftet børster å susinga ble borte Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Suben min gikk til helvete og alt støyet forsvant. Ny sub er på vei i posten (aner ikke hva som skjedde med den, men får hvertfall en ny på garantien). Uansett, syns det var rart av støyen forsvant helt når jeg ikke bruker suben. Jordingen min vet jeg er dårlig (tenkte å feste den bedre når jeg får kjøpt meg noen litt lengre kabler), kan det være grunnen til støy? Og hvorfor skulle det da bli verre på høyt turtall? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Suben min gikk til helvete og alt støyet forsvant. Ny sub er på vei i posten (aner ikke hva som skjedde med den, men får hvertfall en ny på garantien). Uansett, syns det var rart av støyen forsvant helt når jeg ikke bruker suben. Jordingen min vet jeg er dårlig (tenkte å feste den bedre når jeg får kjøpt meg noen litt lengre kabler), kan det være grunnen til støy? Og hvorfor skulle det da bli verre på høyt turtall? 9528568[/snapback] Høyre turtall på bilen? Sjekk spenningen når du gasser i så fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå