Gå til innhold

Mulig å få lyd fra PC til TV?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har en Viewpia av typen LC31IE21

Viewpia

Da høytalerne på denne er mye bedre enn på PC-en lurer jeg på om det er mulig å få lyd som vanligvis kommer fra PC'en til heller å komme fra TV'en.. Har prøvd litt elv, uten resultat, og lurer derfor på om det er noen som har tips til hvordan dette kan ordnes.

Mvh Mafortune

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme TV som meg jo :-)

jeg kjører minijack til minijack (om du kobler til med DVI/VGA kabel), TVen har en minijack tilkobling under der, vedsiden av den Optiske utgangen tar jeg ikke heeeeeeelt feil.

bruker du S-Video/Compsite så kan du gå for minijack -> stereo phono (ref. posten over)

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Samme TV som meg jo :-)

jeg kjører minijack til minijack (om du kobler til med DVI/VGA kabel), TVen har en minijack tilkobling under der, vedsiden av den Optiske utgangen tar jeg ikke heeeeeeelt feil.

bruker du S-Video/Compsite så kan du gå for minijack -> stereo phono (ref. posten over)

9450391[/snapback]

Hmmm, er ikke så inne i faguttrykkene her..:) Men altså, jeg har en lydkabel med to innganger på ene siden og ên på motsatt side (denne siden må vel i PC'en).

Kabelen

Lurer derfor på hvilken inngang på TV'en denne skal koples i (om denne kabelen i det hele tatt kan brukes), og ikke minst hvilke innstillinger TV'en skal stå på.

Takker for all hjelp!!

Mvh Mafortune

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...