TaZ Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Har meget god erfaring med 3com ADSL wlan routermodem men det ser ut som di ikke produseres lenger Feks. https://prisguiden.no/product.php?productId=48437 Tok kveld det jeg hadde så jeg trenger nytt,fikk pengene tilbake da komplett ikke har det lenger. Hvor kan jeg få tak i et? Endret 8. september 2007 av taz Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvis ikke komplett har det, sa tror jeg det er umulig a skaffe. Ihvertfall nytt, kanskje bruktmarked/finn.no eller noe sant har det. Men hvis ikke komplett har det, sa er det vel gammelt, og da burde det finnes bedre modem/router pa markedet na. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har også merket at både ADSL routerene og de rene routerene til 3Com er vanskelige å få tak i mer. Synes det er trist, siden jeg selv også har mye gode erfaringer med disse. Men det burde ikke være vanskelig å få tak i på finn.no/qxl.no. Er ikke mange dagene siden jeg så en 3Com router på QXL. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vi har en trådløs ruter fra 3Com, det var vel over et halvt år vi kjøpte den på komplett. Ser nå at den ikke selges der mer. Lenke til kommentar
Varani Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 netshop har den Kanskje ikke på lager, men de fører den Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Da fant jeg et etter mye leting. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1111500 Håper bare lagerstatusen stemmer.. Er langt fra sentralen,5600m og modemet som jeg fikk av telenor er ikke stabilt. Har prøvd Billion 7202G ADSL modem.men ustabilt med det og men bedre enn det jeg fikk av telenor. Med 3com Router modem så er linja 100% stabil.. Endret 8. september 2007 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå