aabxx Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hadde gått for Wii-en. Det har snudd opp-ned på min spillverden iallfall. Noen kvier seg med å kalle det en revolusjon, men hva annet enn revolusjon er det når det har totalt forandret måten mange spiller spill på? Men det er nok ikke en revolusjon for alle sammen. Det er en revolusjon for mange, og for mange igjen er det bare noe man blir lei etter hvert. Selv greier jeg ikke å gå tilbake til en "vanlig" konsoll etter Wii-en. Men for å få størst utbytte av Wii-en, så er det en stor fordel å ha noen andre enn bare deg selv å spille med. Det jeg ser mest frem til er OL-spillet der du kan velge mellom både Mario og Sonic figurer! Tanken på å bevege armene fortest mulig opp og ned mens kompisen din gjør det samme og Sonic og Mario løper på skjermen i duell for endelig å avgjøre hvem som er best... *sikle* *sikle* Kommer riktignok til å herpe armene men noe må man bruke dem til også! Lenke til kommentar
Straw Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Kommer til å skaffe meg denne Tven http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...013&plid=46013#, hvordan vil wii se ut på den? vil helst ikke at spillene skal være skurrete eller ha dårlig bilde ;/ Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Wii er best på "vanlig" TV, men skal du ha det på den TVen du linket til bør du i alle fall ha en komponent-kabel. Det er også en innstilling i menyen på Wiien for å "stille den inn" på HDTV. Lenke til kommentar
Straw Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 hvordan blir det med komponent kabel da? >.< Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Best mulig. Tålelig. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Best mulig. Tålelig. 9473355[/snapback] Makan til vissvass du farer med. Til trådstarter, Wii ser helt fint ut på en bra tv. Har en 42" LCD med tilsvarende oppløsning som den du tenker på. Bruker også vanlig kompositt-utgang. Kjøp deg en Wii hvis du ønsker å ha konsollen lengre enn to uker. Bare ikke kjøp deg Red Steel, det er hittil min dårligste investering mitt liv. Du har jo også horder av spill du kan kjøpe i Wii-shop til Virtual Console, og de koster knapt noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Eg nekter å tru at Wii ser noe godt ut med kompositt kabler på ein HDTV Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Best mulig. Tålelig. 9473355[/snapback] Makan til vissvass du farer med. Til trådstarter, Wii ser helt fint ut på en bra tv. Har en 42" LCD med tilsvarende oppløsning som den du tenker på. Bruker også vanlig kompositt-utgang. 9473542[/snapback] Muligens RGB er bedre, men det vet jeg ikke sikkert. Jeg kjører komponent på min LCD-tv og jeg synes ikke bildet er kjempebra, kontra for eksempel kompositt på en "vanlig" TV, ergo - "tålelig". Til det kommer en Wii-versjon med HD-muligheter vil Wii se best med komponent/RGB på en vanlig SDTV. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Mine erfaringen tilsier at Wii ser klart best ut på ein standard TV over RGB ihvertfall. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg kjørte Wii'en på en Dell 24" LCD skjerm med kompositt, og bildet var helt forj...g. Måtte koble til den gamle CRT TV'en for å orke å spille gjennom Zelda, og så fort det var rundet så var det ut med Wii... Regner med det blir noe bedre med komponent, men kompositt + LCD med Wii var for meg ikke tålelig. Mitt tips er test før du kjøper. Skulle gjerne testet med komponent kabel selv nå som det snart kommer et par gode titler, men det er uaktuelt å kjøpe Wii igjen før jeg har sett med egne øyne at bildet blir levelig. Lars Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 I alle dager. . . Enten er dere bortskjemte, har elendige tv'er eller er rett og slett alt for kresen. Skal nevnes at jeg har bare eid en eneste konsoll før i mitt liv. En NES. Jaja, smaken er som baken. Det er forskjell på folk. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det burde vel egentlig si seg selv at composit og nye tv'er rett og slett ikke går sammen. Blir nok mye bedre med Komponent. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har du komponent inngang bruker du gjerne det, måtte bare teste åsn compositt var med PS3 og det så så jævlig at jeg vurderte briller ikke noe high-res på meg da. Man merker ikke så mye når man bruker HDMI elr her blir det component, men når man går tilbake til compositt så merker du det garantert Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har bare en component-inngang på TVn. Og i den har jeg plugget i DVD-spilleren. Så Wii'en må klare seg med kompositt (scart). Hva med i gamle dager da man måtte bruke RF-modulatoren som fulgte med NESen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skaff ein RGB-kabel(SCART) mye å hente. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tråden stenges fordi emnetittel ikke er endret etter oppfordring om dette. Istedenfor å bruke emnetittelen på å si at du har et spørsmål om Wii, så bruk den på å få med så mye av selve spørsmålet som mulig. En veldig stor andel av trådene på forumet er spørsmål om noe, man trenger ikke spesifisere at man lurer på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg