Straw Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Jeg lurte på om jeg må ha HD TV får å spille på Nintendo wii. Har bare en gammel CRT tv hjemme her på ca 36" ellerno. Hvis det hakker veldig mens jeg spiller det på en vanlig tv så si ifra please! Endret 9. september 2007 av Straw Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Neida, det går kjempefint. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Er det noen av next-gen konsollene som ikke trenger HDTV er det Wiien Lenke til kommentar
Straw Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 hvor stor er grafikk forskjellen på Xbox360 og Nintendo wii egentlig? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Veldig stor. X360 er en mye kraftigere maskin, og det synes på grafikken. Lenke til kommentar
Straw Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har bursdag snart så lurer på om jeg skal skaffe meg Nintendo Wii eller Xbox360 =P hvem anbefaler dere? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Gammel blir du da? Lenke til kommentar
Straw Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Blir 15 : ) går siste år på ungdomskolen ;P Endret 8. september 2007 av Straw Lenke til kommentar
Largie Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Nintendo er litt "barnslig" i looken på spilla. Men jeg har helt klart best spillopplevelse med Wii-en i forhold til en xbox. Men nå er jeg litt barnslig av meg da (28 år selv), og liker litt enkle spill... Xboxen har helt klart best mulighet for online saker + grafikken er av en helt annen kaliber. Hvis du ikke har en mediacenter løsning under tven fra før anbefaler jeg deg xboxen, da får du alt i ett. Hvis du har en er nok Wiien helt klart det som gir best spillopplevelse + litt bevegelse i stua Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 360 har gode spill ute, Halo 3,Mass Effect, Bioshock, Forza 2, Blue Dragon er vell killer titlene til 360. Wii har Mario Football spillet, Wario Ware, Zelda TP, MP3, Galaxy, Brawl. Wiien må du vente litt før titlene kommer, mens de fleste gode titlene er allerede å få tak i på 360. 360 hadde jeg klart valgt, har ikke Gold live elr noe, men den blir spilt mye mer enn Wiien. Sier ikke neitakk til HD og 5.1 Surround. Lenke til kommentar
Straw Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Ettersom jeg ikke kommer til å bruke flere tusen på en tv i tillegg burde jeg kjøpe meg wii? + at hvis de titlene som kommer til nintendo hadde vært ute. Ville du valgt wii da? Hva er morsomst? Jeg vil ha noe som er gøy over lang tid og som ikke går i stykker pga system feil osv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 For å være helt ærlig, NEI! ingen av spillene innteriserer meg. Eneste er kontrollsystemet som du digger i 2 uker 360 er nok bedre valg, men da må du kanskje ut med en middels-god tv. Wiien funker supert med RGB på CRT. Gå for 360 viss du ikke er redd for å ringe support, viss det skulle skje noe med den. Kjenner flere som ikke tørr å ringe, jeg tørr ikke ringe viss det skjer noe med maskinen jeg heller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vel det er vel større sjangs for at 360`en går i dass før Wii`en. Sistnevnte har eg fåt intrykk av å vere ein rimelig solid stykke hardware. Wii er utrolig artig, men for meg går eg fort lei om eg sitter åleine å spillert.Wii bør spilles med 2 personer +. Selvfølgelig er det unntak som Zelda og Excite Truck. Er du ute etter litt meir hardcore spill er 360 klart det beste valget. Konsollen har også som sagt ein utrolig solid online del om du skulle vere intressert i det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Til Wii er det to kjempestore titler å få, nemlig Zelda og Resi4 (hvis du har spilt sistnevnte før kan det strykes, det er ikke så mye fetere blitt). Rett rundt hjørnet er Metroid Prime: Corruption og Super Mario Galaxy, som jeg tror begge blir blant høstens fem beste titler. I tillegg kan du kjøre alt av Gamecube-spill på den, og Virtual Console har mange ufattelig gode klassikere å by på til en rimelig penge. Wii går veldig sjelden i stykker siden den er en relativt lite avansert stykke teknologi og kjører kjølig. 360-en har en drøss med mer eller mindre store spill allerede, deriblant flere skikkelige tungvektere. Høsten har mye å by på til den også, blant annet Halo 3 (en serie jeg synes er rimelig oppskrytt, men digget du de forrige er det ingen grunn til at du skal mislike dette), Bioshock og det som, hvis det lever opp til manges forventninger, kan bli tidenes spill: Mass Effect. Sistnevnte rettferdiggjør i grunnen hele maskinen alene. 360-ene er veldig utsatt for å ta kvelden, og da har du noen spillfrie uker mens den blir fikset. Jeg ville sagt at du burde kjøpe begge to, men ikke nødvendigvis samtidig. I høst ville jeg kjøpt Wii, siden du ikke har noe heftig fjernsyn og den har nok av knalltitler til å holde deg opptatt en stund. 360 kommer nemlig i en mer pålitelig revisjon ganske snart, den kjøper du når du får råd og har TV til det. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Neste uke kan du få kjøpt Super Paper Mario som også er en meget stor tittel. Lenke til kommentar
Straw Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Hadde vært kult hvis noen som kan en del om Wii bare kunne legge meg til msn: [email protected] : )) Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Anbefaler å ta en tur på gametrailers.com og se videoer/anmeldelser av spill, og finne ut på egenhånd hva som virker morsomst for deg. Grafikk er mye bedre på 360 og PS3, men kan ikke akkurat si at Wii er dårlig, da den tross alt er en god del kraftigere enn forrige generasjon (som egentlig var helt grei etter min mening). Vil du spille online, er imidlertid Wii det dårligste valget. Wii har dog en rekke glimrende ekslusive titler (zelda, mario, metroid--) samt VC (spill klassikkere som Link to the Past og Super Mario World). Lenke til kommentar
Ryokan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vil du spille online, er imidlertid Wii det dårligste valget. Enda. Jeg storkoser meg med Mario Strikers online, og gleder meg som en liten unge til å spille Pokemon online med Battle Revolution. Kommer nok flere online-spill med tiden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Wiien har ca samme grafikk som xbox (orginal) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg