abene Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Adobe skal snart lansere en gratis nettbasert versjon av bildebehandlingsprogrammet Photoshop. Les mer Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Dette kan vel bli forferdelig tregt med store bilder som skal lastes opp/ned hele tiden, men det er et kult initiativ fra adobe! Endret 8. september 2007 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg er skeptisk til noe som er 100% flashbasert. Noe jeg forbinder med 100% CPU-bruk, heng og kræsj. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg er skeptisk til noe som er 100% flashbasert. Noe jeg forbinder med 100% CPU-bruk, heng og kræsj. Eller 50% eller 25%, flash har vel ikke akkurat den store multicore støtten. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 tror dette blir bra jeg da Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Virker for så vidt helt greit, men jeg kommer nok neppe til å la det erstatte Gimp. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tror nok ikke noen trenger å være redd for at dette blir en Gimp erstatter, har nok bare heelt basic funksjoner. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kjekt for en pc du ikke har/får installert noe på. Skolepc etc. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvor mange ganger skal det skrives om dette? Har jo stått om dette på hardware.no iallfall én gang før. Er det ikke bedre å si ifra NÅR det er lansert? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Som portabel programvare er jo dette veldig kjekt. Skjønt portabel gimp finnes jo allerede. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ser bra ut, men er skeptisk til om det kommer til å være et prosjekt Adobe kommer til å satse utrolig mye på. Akkurat nå ser det ut som prosjektet mest er for å promotere Flash som en webplattform for programvare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Desverre kommer nok ikke dette til å bli brukt av meg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Desverre kommer nok ikke dette til å bli brukt av meg. 9455108[/snapback] Uff ja, det er nok et stort tap for Adobe Men det er jo ganske kjekt da når man må gjøre noe bildebehandlinger på PC-er man ikke har programmer installert, som Zerd også nevnte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dette kan jo bli en velsignelse for dem som enkelt vil snu bildene sine for å så poste dem på forskjellige forum. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Enkel bildebehandling er mer enn å bare snu bilder. Jeg har mange ganger hatt behov for å fikse på bilder, med å ha droppet det pga manglende programvare. Adobepakken tar jo en evighet å installere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du har et poeng der. Det er sikkert støtte for forskjellige lys-instililnger også skal du se. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har mange ganger hatt behov for å fikse på bilder, med å ha droppet det pga manglende programvare. 9455179[/snapback] Sånt som Flashplayer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Så vidt jeg vet kan man enda ikke "fikse" på bilder med flashplayer. Hvis du leser artikkelen til HW.no vil du finne ut at adobe holder på å utvikkle et program som kan gjøre dette med flashplayer. Men som sagt er ikke det kommet ut enda. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvis du leser artiklene til HW.no ser du at løsningen er 100% flashbasert. Ergo man må ha Flashplayer for å bruke dette. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Flashplayer er jo ikke så unormalt at er installert da. Dette finner man jo også installert på terminalservere osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå