Gå til innhold

Nokia 5500 - Løst tastatur og dårlig kontakt

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en nokia 5500 for rundt ett år siden. Og nå er jeg blitt skikkelig lei av hele greia.

#1: Tastaturet er helt løst, iallefall plasten som "illustrerer" tastaturet. Det ser mer ut som en kjeft enn noe annet.

#2: Kontakten for usb overføringer og musikkavspilling er upålitelig.

Antar dette kommer på reklamasjon, for dette er ikke holdbart.

Nå kjøpte jeg denne telefonen via en nettbutikk, men jeg lurer på om det går ann å levere telefonen til hvilken som helst forhandler for få den fikset eller reparert. I verste fall opphevet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte en nokia 5500 for rundt ett år siden. Og nå er jeg blitt skikkelig lei av hele greia.

#1: Tastaturet er helt løst, iallefall plasten som "illustrerer" tastaturet. Det ser mer ut som en kjeft enn noe annet.

#2: Kontakten for usb overføringer og musikkavspilling er upålitelig.

Antar dette kommer på reklamasjon, for dette er ikke holdbart.

Nå kjøpte jeg denne telefonen via en nettbutikk, men jeg lurer på om det går ann å levere telefonen til hvilken som helst forhandler for få den fikset eller reparert. I verste fall opphevet..

9450132[/snapback]

Dette er mest sansynelig en Grarantisak.

Du kan levere den inn hos de fleste forhandlere, men når den ikke er kjøpt der må du påbergene noen gebyrer for frakt osv.

Det smarteste er vel å høre med en nerliggende forhandler om hvor nermeste verksted er, og kjøre ut med den selv. Går mye raskere, både fordi du ikke kommer i mobilkøen til forhandleren og at du slipper at forhandler må sende med posten som ikke går serlig raskt.

Lenke til kommentar

Dette er helt klart en garantisak... har vært en svakhet på denne modellen og har vært borti mange tilfeller.. alle disse har gått på garanti.. Bare ikke prøv å fikse feilen selv med superlim ol, som mange prøver på.. Det liker verkstedene dårlig.. Vet ikke hvor du holder til i norge, men i oslo er zodiac på storo veldig ok, og mobilfiksren i dronning mauds gate er det vel..

Som nevnt over lønner det seg å gå rett til et verksted.. For det går MYE raskere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...