Gå til innhold

Hva er labelen på FIFA2003? Hjelp..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope!

FIFA2003 er kjøpt ærlig og redelig. Gode spilltitler skal kjøpes!

Nevner b.la Command and Conquer serien, Warcraft3, Age of Mythology, FIFA2003 osv. Get the point.

Orginalplatene er lånt bort til broderen min, som ikke bor her da jeg er på hybel. Dette betegnes faktisk som backup av mine egne plater.

PS: Er DIN samvittighet helt ren? :oops:

Lenke til kommentar

Når du installerer FIFA, kommer det opp en boks, halvveis i installasjonen hvor det står noe sånt som Vennlligs sett inn CD2. Jeg setter inn CD2, klikker på OK, men ikkeno skjer.

Skulle mene at det var fordi jeg hadde feil label på platen... Tror ikk ejeg skulle være helt på jordet her.

Lenke til kommentar
Ja. Takk. Skulle tro folk på dette "Gamer-forumet" hadde litt peil, men..

Noe som bringer meg tilbake til: "Hva er labelen på FIFA2003 platene??"

Hva labelen er kan du ringe broren din og spørre om.

Hva vi her på "Gamer-forumet" kan og ikke aner du tydeligvis lite om. En Gamer er en som spiller spill og er oppdatert innen spill-verdenen. Hvorfor i alle dager skal vi vite labelen på et spesifikt spill? Og hvorfor burde vi vite om labelen på en kopi kan ha noe med saken å gjøre?

Noe som bringer meg tilbake til: "Hva er labelen på FIFA2003 platene??"

En annen ting er at slikt faktisk regnes som "bumping" av tråden og er ikke tillatt her på forumet. Hvis noen lurer på spørsmålet ditt kan dem se i starten på tråden.

PS: Jeg vet at labelen kan ha noe å gjøre, men det trenger ikke nødvendigvis bety at alle gamere skal vite det.

Lenke til kommentar

Når man ikke vet svaret og heller ikke har noen forslag så er det ingen grunn til å svare.. Vet selv hvor irriterende det er å få masse svar mail og så har de som har svart babla om noe helt annet enn det man lurer på. Unødvendig. Fatter heller ikke hvorfor du kommenterer min post her fremfor de andre svarene som ikke sier noen ting. Skjerpers!

Lenke til kommentar

Mye styr her!

For det første: Jeg stilte et enkelt spørsmål helt i begynnelsen. Regnet med et enkelt og greit svar. Ikke noe sutring.

For det andre: Som sikkert noen kloke sjeler skjønte så skrev jeg denne posten sent lørdag kveld. Har det kanskje ikke falt deg inn at jeg ikke ville ringe og vekke broren min bare for et slikt trett spørsmål?

For det tredje: bic-judge: Som klorin nevnte: "Når man ikke vet svaret og heller ikke har noen forslag så er det ingen grunn til å svare.. "

Sier ikke mer. Takk for støtte, klorin. Godt noen finnes hjelpsomme. :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...