Gå til innhold

Test av pc-høytallersystem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp heller noe annet!

Mye bedre å legge litt penger i et skikkelig to-kanals anlegg!

Hvis ikke har Boston Acoustics meget bra, liknende sett (ikke surround, to småhøyttalere og sub). Du får kjøpt de på HiFi-Klubben. Om du har mulighet spør om å få høre på de. ...spiller meget bra og overgår alt annet av pc-høytalere(de bør ikke kalles pc-høttalere)!

Kan anbefale følgende sett;

Boston Acoustics BA790 PC-høyttalere

http://www.hifiklubben.no

Dagens mest rotete melding :smile:

-Eivind

Lenke til kommentar

Hvorfor glemmer alle Creative?

Mitt noe aldrende DTT2500 (ikke det med kombi forsterkersub, den heter 2200) er utrolig kraftig til størrelsen og prisen. Kostet 2500,- ny, og skal selge den nå til fordel for Inspire 5.1 5700. Ellers er DTT3500 også en litt eldre modell, men nyere enn min, og ekstremt bra. Litt dyrere, 3600,- sist jeg skjekket, men meget bra lyd.

Alle de ovenfornevnte settene er 5.1 surround-anlegg med EAX-støtte, Dolby Digital, masse digitale og analoge innganger og alt det der (ikke DTT2200, det er billig-billig-versjonen av 2500).

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-03 03:40, extreme skrev:

Nei, egentlig ikke. Lyden er like dårlig som i alle andre pc høytallere. Og hva i "¤)% skal man med surround ved pc'en? Eneste er hvis du sitter og ser dvd filmer på skjermen da.

surround lønner seg på fps spill du hører bedre når du for eksempel spiller cs så kommer noen bak deg eller på siden

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-03 03:40, extreme skrev:

Nei, egentlig ikke. Lyden er like dårlig som i alle andre pc høytallere. Og hva i "¤)% skal man med surround ved pc'en? Eneste er hvis du sitter og ser dvd filmer på skjermen da.

Ikke alle pc-høyttalere har dårlig lyd, hvis mindre du har faktisk lyttet til alle i hele verden?

Surround på pc? Sier EAX, MS DirectSound 3D, Dolby Digital 5.1 eller A3D deg noe? :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-04 19:41, TVPR skrev:

Hvorfor glemmer alle Creative?

Mitt noe aldrende DTT2500 (ikke det med kombi forsterkersub, den heter 2200) er utrolig kraftig til størrelsen og prisen. Kostet 2500,- ny, og skal selge den nå til fordel for Inspire 5.1 5700. Ellers er DTT3500 også en litt eldre modell, men nyere enn min, og ekstremt bra. Litt dyrere, 3600,- sist jeg skjekket, men meget bra lyd.

Alle de ovenfornevnte settene er 5.1 surround-anlegg med EAX-støtte, Dolby Digital, masse digitale og analoge innganger og alt det der (ikke DTT2200, det er billig-billig-versjonen av 2500).

Etter min smak har Creative sine sett alt for høy plastikkfaktor i lyden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...