samba123 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Idag kjøpte jeg meg en trådløs D-link router og en trådløst nettverkskort til pcen. Har ikke VELDIG mye peiling selv, men ekspeditøren sa det skulle være bra saker. Prisen havnet tilsammen på 1300 kr. Inne i onlinespill lagger det ofte... Pingen er bra, men lagger av og til.. hejlp meg Har jeg bytterett når forseglingen er åpnet? Endret 8. september 2007 av sonmarak Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Idag kjøpte jeg meg en trådløs D-link router og en trådløst nettverkskort til pcen. Har ikke VELDIG mye peiling selv, men ekspeditøren sa det skulle være bra saker. Prisen havnet tilsammen på 1300 kr. Det fungerer helt greit utenom når jeg skal spille Counter-strike. Enkelte ganger lagger det, men det er sjelden jeg iheletatt kommer meg inn på serverne. Når jeg connecter serverne stopper den på "parsing game info". Noen som har peiling? Hjelp meg, værsåsnill Har jeg bytterett når forseglingen er åpnet? 9449928[/snapback] Jeg fikk fikset det ene problemet, men skjønner ikke hvorfor det skal være ustabilt. TIPS? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Når det gjelder trådløse nett skal det vere plenty godt nok til å spille cs med når man ar godt signal. Så hvor godt signal har du? Og hva ligger pingen på i cs? Ellers kan det jo vere noe galt med routeren. Når det er noe galt med routeren er punkt en altid å opgradere firmwaren. Dette kan antagelig gjøres via routern sin "hjememside". For å finne ut av hvordan må du finne brugsanvisning, enten på d link isne sider eller den du antagelig har i papirformat. Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Finner ingenting. Jeg har en Belkin G+ MIMO -reittin router... CS lagger :\ ? Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 utmerket signal... Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 pingen inne på cs er bra, men enkelte ganger (når jeg er i skyteepisoder) og det krever mye av nettet - lagger det... noen måte og fikse dette på? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har du belkin eller d link router? Eller har du begge to?Uansett ville jeg prøv å opgradere firmwaren først. Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Har du belkin eller d link router? Eller har du begge to?Uansett ville jeg prøv å opgradere firmwaren først. 9451925[/snapback] Har du orket og finne den oppgrade fila? Jeg har Belkin router, og d-link nettverkskort. tusen takk Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har en D-link 624, og den gir 1strek. Uansett om pc'n står rett ved siden av. Slik var det ikke før, og innstillingene er ikke endret. Lurer på om jeg skal oppgradere firmware. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 for og hente ned oppdateringer så annbefalles den internasjonale siden til D-link. dlink.com hent ned Firmware til router og kort om mulig, hent ned oppdatert driver til kortet og. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Skal vedde på at det faktum at routeren din er av merket Belkin er hovedproblemet her. Har prøvd router av det merket før (nei, den funket ikke bra), og sitter nå med et trådløst nettverkskort fra dem. Jeg opplever å bli konstant koblet fra det trådløse nettverket, mens romkameraten (med et D-Link- kort) ikke har problemer i det hele tatt. Min erfaring. Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Skal vedde på at det faktum at routeren din er av merket Belkin er hovedproblemet her. Har prøvd router av det merket før (nei, den funket ikke bra), og sitter nå med et trådløst nettverkskort fra dem. Jeg opplever å bli konstant koblet fra det trådløse nettverket, mens romkameraten (med et D-Link- kort) ikke har problemer i det hele tatt. Min erfaring. 9452022[/snapback] Gidder noen og finne oppdateringer/drivere til routern min? Det er en Belkin G+ MIMO ROUTER ... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvorfor kan du ikek gjøre det selv da ligger inne på belkin sine sider. Og viss du går innm på routern kand et gjøres automatisk Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kanskje du ikke har god nok pc? Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Hvorfor kan du ikek gjøre det selv da ligger inne på belkin sine sider. Og viss du går innm på routern kand et gjøres automatisk 9452476[/snapback] finner ikke Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hva består pc'en din av? Dvs hvilket skjermkort og hvilken prosessor har du? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Idag kjøpte jeg meg en trådløs D-link router og en trådløst nettverkskort til pcen. Har ikke VELDIG mye peiling selv, men ekspeditøren sa det skulle være bra saker. Prisen havnet tilsammen på 1300 kr. Inne i onlinespill lagger det ofte... Pingen er bra, men lagger av og til.. hejlp meg Har jeg bytterett når forseglingen er åpnet? 9449928[/snapback] Som andre her sier kan det hjelpe å oppdatete firmware og driver. I tillegg har jo signalstyrken mye å si på kvaliteten, men du sier jo at denne er topp. Andre ting som kan være galt er at andre bruker samme kanal, eller en kanal i nærheten av kanalen du bruker. Isåfall prøv å bytt kanal og se om det hjelper. Det kan også være at windows sin trådløse kontrollprogram (Wireless Zero Config) krangler med det som evt. kom med kortet. Isåfall prøv å slå av windows sin og se om det blir bedre av det. Endret 8. september 2007 av rolvs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå