Espen F Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 mitt forslag er WOODY! den er lagd i paint, punkt for punkt.. og befinner seg nå på venstresiden under nicket mitt. hva syns dere? er den bra? bør den sende seg inn? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg bare lurte på hva den hadde med microsoft å gjøre? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 tre er sterkt, microsoft er VELDIG sterkt tre er over alt microsoft er over alt tre er litt fleksibelt, men ikke veldig fleksibelt microsoft windows er LITT fleksibelt, men ikke veldig fleksibelt, (som linux hvor man kan endre det man vil) tre er ganske billig per KUBIKK! windows er per def, Gratis. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 jeg synes m$ burde ha "bug" eller BSOD som maskot Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 windows er per def, Gratis. Veit ikke om microsoft er helt enig med deg der, men :wink: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 tre er sterkt, tre er ganske billig per kvadrat windows er per def, Gratis. tre regnes per M3 :wink: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 å hold kjeft a. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg foretrekker å ha windows flagget på start knappen istede for en trestubbe... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 F.eks. Parkettgulv måles i M², skal vi sammenligne med arealet på en windows-cd, er det billigere å kjøpe tre. Ikke spør hva det hadde med saken å gjøre, for mest sannsynlig er det helt uvesentlig. Men, det er jo det meste annet også. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 hvem er det som har windows cder da? jeg bruker brente cder jeg (seffølgelig backup da...) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Dessuten er det vel noe som heter Debian "woody" ? Passer vel kanskje ikke ? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 <- Dette burde være den nye microsoftlogoen Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hva med gode gamle Clippy da? Den logrende bindersen i Word? M$ tjener jo mest paa Office, og Windows er blodig irriterende, distraherende, og "i veien" hele tiden, i likhet med Clippy. I tillegg er jo Clippy naa pensjonert, og det er vel ogsaa til en viss grad sannheten for Windows( sett fra en hjemmebruker som driter i spill sitt perspektiv ). Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 hvem er det som har windows cder da?jeg bruker brente cder jeg (seffølgelig backup da...) Eg har flerne, win2k winME win95N og win95eng Lenke til kommentar
Bisniss-Jøden Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 jeg har freedos Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Kjører fortsatt 3.1 jeg da.. Er fremdeles fornøyd med det.. Kan ikke kjøre de siste spilla, men det holder for meg. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Clippy og Bob (vel, dei hadde Bob) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Tilbake til topic; Linux har Tux, hva har windows? Jo windows har et sexy flygende vindu... :o ikkje noke særlig til å vere en maskot akkurat då... et vindu..... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Windows har som sagt det flygende vindu 8). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå