Agent 47 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 1. Jeg har hørt at med dreambox kan folk dele kortene sine. Det fungerer slik at de lager nettverk og en av dem kjøper kort og de andre kan også bruke kortet for å se kanaler… Broren min bor i en selveier leilighet og der har dem lov å sette opp eget parabol men ikke i det borettslaget hvor jeg bor… Det jeg lurte på i dag at er det mulig å bygge noen type nettverk slik at jeg kan ta imot signaler fra broen min? Slik at jeg kan se sendinger fra parabolen hans? 2. Finnes det noen internett side hvor man kan se gratis satellitt kanaler? Med gratis mente jeg de kanalene som kommer gratis fra satellitten. Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Er det noen som kan hjelpe meg her? PLZzzz Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Viasat har kommet med noe liknende: Viasat Anywhere De leverer også IP-tv, som jeg tror blir litt billigere, og lettere å få til. Endret 9. september 2007 av lockdog Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Viasat har kommet med noe liknende:Viasat Anywhere De leverer også IP-tv, som jeg tror blir litt billigere, og lettere å få til. 9456076[/snapback] Takk for hjelpen. Jeg skal ringe dem imorgen og høre fra dem hva de sier... Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Hvordan fungerer IP-TV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå